Hårfarvening?! Hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

757 visninger
11 svar
9 synes godt om
28. maj 2015

Tullemulle

Hej alle! Jeg har den største udgroning, og det ser virkelig dumt ud!

jeg ved det, ikke er sundt at farve sit hår når man er gravid..jeg kunne dog aldrig finde på at farve hele mit hår når jeg er gravid..men hvad med lyse striber? Må man godt få det i, uden det skader min dejlige dreng i maven?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2015

BigHope13

Tullemulle skriver:

jeg ved det, ikke er sundt at farve sit hår når man er gravid..jeg kunne dog aldrig finde på at farve hele mit hår når jeg er gravid..men hvad med lyse striber? Må man godt få det i, uden det skader min dejlige dreng i maven?

Om man må ved jeg ikke,

men personligt ville jeg ikke gøre det. Men der findes jo også dem som ryger under en graviditet selvom det frarådes osv osv.

Anmeld Citér

28. maj 2015

FN

Ja, du må godt, men der findes ingen garanti for om din søn vil tage skade af det  Jeg ville ikke gøre det!

Anmeld Citér

29. maj 2015

Cammie

Ja, hvis det ikke rammer hovedbunden.

Jeg har farvet mit hår tilbage til min naturlige farve, så jeg slipper for udvoksningen.

Anmeld Citér

29. maj 2015

(august)

Jeg gjorde det sidst jeg var gravid, så jeg ikke skulle gå og være ked hele graviditeten igennem, hvilket barnet jo også kan tage skade af. 

Det var den bedste beslutning jeg tog.

Anmeld Citér

1. juni 2015

Tullemulle

Tusind tak for svar! 

Jeg tør ikke tage chancen. Så jeg venter til jeg har født  der er heldigvis ikke så længe til 

Anmeld Citér

1. juni 2015

Sprit25

(august) skriver:

Jeg gjorde det sidst jeg var gravid, så jeg ikke skulle gå og være ked hele graviditeten igennem, hvilket barnet jo også kan tage skade af. 

Undskyld men uanset hvad vil barnet tage mere skade af hårfarvning end at moren er ked af det!

Anmeld Citér

1. juni 2015

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
(august) skriver:

Skal man så også fortsætte rygningen fordi mor bliver stresset af at stoppe?

Det er en lidt tam begrundelse. 

Til ts.: Se det som en øvelse i at tilsidesætte egne behov - for det kommer man til meget oftere når først man er blevet mor 

Anmeld Citér

1. juni 2015

(august)

mor:) skriver:

Skal man så også fortsætte rygningen fordi mor bliver stresset af at stoppe?

Det er en lidt tam begrundelse. 

Til ts.: Se det som en øvelse i at tilsidesætte egne behov - for det kommer man til meget oftere når først man er blevet mor 

Jeg siger jo ikke at barnet ikke tager skade men mp indrømme at lige der vil jeg ikke gå 9 mdr og være ked af at se på mig selv. Det var første gang i mine 3 graviditeter og ammeperioder. 

Kan godt ske du føler det som en dårlig undskyldning og en øvelse i tilsidesættelse af egne behov, men synes du dømmer lidt for hårdt når du hverken kender ts eller mig. 

Anmeld Citér

1. juni 2015

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
(august) skriver:

Jeg siger jo ikke at barnet ikke tager skade men mp indrømme at lige der vil jeg ikke gå 9 mdr og være ked af at se på mig selv. Det var første gang i mine 3 graviditeter og ammeperioder. 

Kan godt ske du føler det som en dårlig undskyldning og en øvelse i tilsidesættelse af egne behov, men synes du dømmer lidt for hårdt når du hverken kender ts eller mig. 

Det har da ikke noget med at dømme at gøre eller om at kende en person. 

At man er ked af sin udgroning vil altid i min optik være en tam undskyldning. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.