CH2012 skriver:
Hejsa allesammen.
Vil I være søde at skrive jeres for/imod holdninger om det sted I har modtaget fertilitetsbehandling, hvor lang tid der er gået, og hvorfor jeres holdning er som den er? 
Privat som offentligt...
Mange Mange tak! 
Prøver at gøre det kort, men er ikke sikker på at jeg kan... 
Vi startede IUI hos special læge i Hillerød... 5 forsøg = ingen graviditet... Inden opstart blev vi tjekket... Top sæd fra manden, passage hos mig... Alt ser fint og flot ud....
videre til Herlev... 2 IVF.... Ingen graviditet...
videre til Rigshospitalet..... 2 ICSI... Ingen graviditet...
laaaaang pause.... Startede på CFC i efteråret hvor vi fik ICSI med assisted hatching.... Ingen graviditet...
blev tjekket for polypper i livmoderen ( hysteskopi) ( der skal åbenbart ikke mere end en polyp til for at forhindre graviditet)og alt ser fint ud... Fik samtidig lavet priming...
vi holdt en lille pause over julen.... Fik en samtale med Svend lindenberg på CFC, og han mente at det var mine æg der ikke modnede godt nok, og det vi kunne prøve var at ændre lidt i det medicin jeg skulle tage.... Hvis det ikke ville lykkedes, skulle vi videre til ægdonation, for såskulle jeg ikke bydes mere.... Vi spurgte om det var meningsløst at forsøge igen eller om vi skulle gå direkte til ÆD... Han kiggede på mig og sagde " var du MIN datter, så skulle du prøve den her sidste gang, for der ER stadig mulighed og håb...men så ikke mere end denne ene gang"
jeg var helt rolig da vi gik derfra... Vi startede op igen ved næste mens start og en lille ændring i medicinen, har betydet at jeg nu er gravid... For første gang i 10 år.... Og så med tvillinger.... Så vil til enhver tid anbefale CFC... Der er mange meninger og holdninger til CFC... Vi har været meget glade for dem....
Pga de mange forskellige meninger om dem blev vi enige om at tage den gratis indledende samtale, de tilbyder og så DEREFTER danne vores eget billede og indtryk af dem....
Anmeld
Citér