Reagensglas forsøg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

376 visninger
8 svar
0 synes godt om
28. maj 2015

HappyOne

Vi er endelig blevet skrevet op og været til første samtale. Meeeen..... Der er 2 års ventetid!!!! Kan det virkelig passe??!! har lige fået en provokeret abort fordi baby var syg (11+6), vil så gerne have at der kommer en baby. Vi kan jo prøve, men risikere at baby er syg igen, og det var bare så hårdt. Vi er skrevet op i Skejby. 

Ved ikke hvad jeg vil med dette opslag, nok bare ud med det  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2015

esioul

HappyOne skriver:

Vi er endelig blevet skrevet op og været til første samtale. Meeeen..... Der er 2 års ventetid!!!! Kan det virkelig passe??!! har lige fået en provokeret abort fordi baby var syg (11+6), vil så gerne have at der kommer en baby. Vi kan jo prøve, men risikere at baby er syg igen, og det var bare så hårdt. Vi er skrevet op i Skejby. 

Ved ikke hvad jeg vil med dette opslag, nok bare ud med det  

Er det fordi det er ægsortering? 

Anmeld Citér

28. maj 2015

HappyOne

esioul skriver:

Er det fordi det er ægsortering? 

ja 

Anmeld Citér

28. maj 2015

esioul

HappyOne skriver:

ja 

Så tror jeg desværre godt ventetiden kan passe 

Anmeld Citér

28. maj 2015

HappyOne

esioul skriver:

Så tror jeg desværre godt ventetiden kan passe 

ja uheldigvis, det er bare så lang ventetid, når man virkelig bare gerne vil have det til at ske. 

Der er 50% chance for at babyen er syg og 50% chance for at babyen er rask på normalvis, men man kan først finde ud af det 11 uger inde i graviditeten ;( 

Anmeld Citér

28. maj 2015

esioul

HappyOne skriver:

ja uheldigvis, det er bare så lang ventetid, når man virkelig bare gerne vil have det til at ske. 

Der er 50% chance for at babyen er syg og 50% chance for at babyen er rask på normalvis, men man kan først finde ud af det 11 uger inde i graviditeten ;( 

Åhh det er noget af et sats om man tør tage chancen. Det andet giver jo også ar på sjælen (altså hvis det skulle ske igen at barnet er syg). 

Jeg tror dog, med 2 års ventetid, at jeg ville forsøge i mellemtiden. Men det er svært at udtale sig om når man ikke står i det 

Anmeld Citér

28. maj 2015

HappyOne

esioul skriver:

Åhh det er noget af et sats om man tør tage chancen. Det andet giver jo også ar på sjælen (altså hvis det skulle ske igen at barnet er syg). 

Jeg tror dog, med 2 års ventetid, at jeg ville forsøge i mellemtiden. Men det er svært at udtale sig om når man ikke står i det 

Ja, især når den første baby var syg 

Vi har snakket om at prøve igen. i bruger ingen form for beskyttelse. Jeg har pcos, og det tog os 7 mdr. at få en spire lavet første gang. Det er bare hårdt hvis babyen så er syg igen. 

Det er svært at gå i de 3 mdr. og ikke vide om man skal være glad eller ked af det. 

Anmeld Citér

28. maj 2015

Jegkiggerpåfugle

Jeg ved ikke noget om selve ventetiden - men jeg kom til at tænke på at man tænker meget over pb når man så gerne VIL være forældre - og 2 år er ulideligt lang tid når man bare gerne vil være gravid med det samme. Men ja træningen i mellemtiden kunne jo være hygge sex hvor i ikke tænker over pb men nyder hinanden og får tankerne over på noget andet og så er det jo set før at der kan være gevinst 

Anmeld Citér

28. maj 2015

HappyOne

Jegkiggerpåfugle skriver:

Jeg ved ikke noget om selve ventetiden - men jeg kom til at tænke på at man tænker meget over pb når man så gerne VIL være forældre - og 2 år er ulideligt lang tid når man bare gerne vil være gravid med det samme. Men ja træningen i mellemtiden kunne jo være hygge sex hvor i ikke tænker over pb men nyder hinanden og får tankerne over på noget andet og så er det jo set før at der kan være gevinst 

Det er lidt som om vi er bange for at der er gevinst, for man bliver alt for ked at det hvis babyen så er syg. Man bliver jo virkelig lykkelig over at se 2 streger, man begynder at tænke en masse ting igennem, første trin af gravideteten er overstpet ved de 3 mdr, og så finder man ud af at babyen er syg, så falder hele ens verden bare sammen. Så ja, jeg er bange for at blive gravid og det holder måske lidt tilbage i sexlivet. 

Men vi prøver at gøre det til hygge når det sker 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.