Prøver....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

636 visninger
7 svar
0 synes godt om
12. september 2009

Anonym trådstarter

Hej derude... jeg vælger lige at være anonym lidt endnu da baby.dk jo kan læses af alle (herunder arbejdsgiver osv. der tilfældigt skulle komme forbi siden)
Min mand og jeg er nu gået igang med projekt barn nummer to. Desværre går det ikke helt så nemt som sidst... hmm... Jeg skal ikke klage, ved at der desværre er mange derude der har langt større problemer. Men jeg havde nok en forventning om, at jeg ville blive gravid i første forsøg ligesom sidst... men sådan skulle det åbenbart ikke være  Nu er vi så gået igang med ægløsningsteste, og jeg har lige testet positiv idag (efterfulgt af en tur på lagenerne ) så nu krydser vi igen fingre  Men men men... jeg tænkte det kunne være sjovt at høre om nogen af jer har nogle gode fif og fiduser til hvordan man let bliver gravid?  Ligesom nogle siger at sex, motion, amerikansk olie osv osv kan sætte fødslen igang må der være nogle historier om hvordan man bliver gravid  Jeg er nærmest villig til at prøve det hele

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2009

dorthemus

Masser af sex...selvfølgelig  Især i dagene op til ægløsning og i de par dage ægløsningen varer - husk, at de små svømmere kan holde sig i live i op til 5 dage og ligge på lur til ægget er klar
Spis sundt, masser af grønt og skær ned på fedt og søde sager - og prøv at holde dig (og evt. din mand) fra alkohol i de to uger op til ægløsning, jeg har læst at alkohol nedsætter chancen for graviditet med 25 %.

Held og lykke med projektet

Kram Dorthe

Anmeld

13. september 2009

Bom

Min zoneterapeut sagde til mig at jeg skulle holde mig fra cola, da cola virker som prævention..
Så hvis du drikker cola, så lig det lige på hylden..

Jeg var cola-holiger, og stoppede fra den ene dag til den anden, og halvanden mdr senere, vupti så var der 2 streger..

Anmeld

13. september 2009

Anonym trådstarter

Ha ha... sidder lige her med et glas cola... det stiller jeg lige pænt væk igen  Alkohol drikker jeg alligevel stort set aldrig og synes jeg spiser forholdsvis sundt.
Og ja, så dyrker vi sex som to små teenagere  Hi hi... gad vide hvordan man ku holde til det dengang?  Synes bare to gange om dagen tar på kræfterne  
Testede positiv på ægløsnings test igen imorges...

Anmeld

13. september 2009

oo

du skal huske at grine meget...en undersøgelse har vist, at kvinder der griner meget lige efter en insemination (undersøgelsen er lavet for os i behandling, men det er jo ligegyldigt) har 20% højere chance for at blive gravide

Anmeld

13. september 2009

dorthemus

Tjuhl skriver:

du skal huske at grine meget...en undersøgelse har vist, at kvinder der griner meget lige efter en insemination (undersøgelsen er lavet for os i behandling, men det er jo ligegyldigt) har 20% højere chance for at blive gravide

Virkelig!...godt jeg var i så godt humør lige efter så

Anmeld

13. september 2009

dorthemus

Anonym skriver:

Ha ha... sidder lige her med et glas cola... det stiller jeg lige pænt væk igen  Alkohol drikker jeg alligevel stort set aldrig og synes jeg spiser forholdsvis sundt.
Og ja, så dyrker vi sex som to små teenagere  Hi hi... gad vide hvordan man ku holde til det dengang?  Synes bare to gange om dagen tar på kræfterne  

Super  Men du behøver ikke teste mere når du først har testet positivt ÆL...

Ha´ en rigtig sexet søndag

Anmeld

13. september 2009

dorthemus

Anonym skriver:

Hmmm det vil jeg huske hvis den glipper denne gang  Men tror du ikke det har noget med kofeinen at gøre?? Som i kaffe og cola..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.