Kvalmesymptomer?? Afstemning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvordan har dine kvalmesymptomer været? (Svar ikke hvis du er mindre end 8 uger henne)

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

448 visninger
3 svar
1 synes godt om
28. maj 2015

MK09

Hej alle!

Jeg er gravid (10+6) og har ikke rigtig haft noget kvalme... Derfor har jeg lavet en afstemning for at se hvor normalt det er og evt. om der er sammenhæng mellem kvalme og en sund graviditet... Jeg tænker umiddelbart at det er mest hensigtmæssigt, at dem der svarer er over uge 8, da kvalmen jo ellers stadig kan nå at komme. Man må selvfølgelig også meget gerne svare hvis man har været gravid og kan huske hvordan man havde det  skriv gerne kommentarer..

KH!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2015

Anonym-29

Ved ikke hvad jeg skal svare, for har prøvet følgende:

1. gang, KONSTANT kvalme og det gik godt

2. gang, en smule kvalme on-off og det gik godt

3. gang, en del kvalme og det endte i en SA

4. gang, ingen kvalme og det endte i en SA

Så hos mig selv er det ikke det store mønster...

Anmeld Citér

28. maj 2015

Bak

MK09 skriver:

Hej alle!

Jeg er gravid (10+6) og har ikke rigtig haft noget kvalme... Derfor har jeg lavet en afstemning for at se hvor normalt det er og evt. om der er sammenhæng mellem kvalme og en sund graviditet... Jeg tænker umiddelbart at det er mest hensigtmæssigt, at dem der svarer er over uge 8, da kvalmen jo ellers stadig kan nå at komme. Man må selvfølgelig også meget gerne svare hvis man har været gravid og kan huske hvordan man havde det  skriv gerne kommentarer..

KH!

Jeg har to børn nu og havde ikke kvalme i nogen af graviditeterne  

Anmeld Citér

28. maj 2015

Sirius1981

Jeg er 32+3 og havde ca. en uges kvalme i 1. trimester. Det var aldrig så slemt at jeg kastede op. Til gengæld har jeg kastet op ca. 8 gange i resten af graviditeten, enten pga stress eller halsbrand.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.