Ingen sædceller, derfor ingen IUI :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

360 visninger
3 svar
0 synes godt om
28. maj 2015

Hvornårskerdet

ØV ØV ØV!!! Blev scannet igår og havde 3 store æg og skulle derfor insemineres i dag og i morgen.. 

Klinikken ringer så til mig for et par timer siden og siger at der ikke rigtig var nogen sædceller i den prøve som min kæreste afleverede i morges 

Forstår bare ikke hvordan det kan ske?? Første gange var der 20 mil og anden gang var der 8 mil.. Er så ked af at det endnu en gang ikke lykkes.. Nogen der har prøvet det samme?

Tænker om der overhovedet kan komme nogle sædceller "tilbage"

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2015

Stabel

Mus1990 skriver:

ØV ØV ØV!!! Blev scannet igår og havde 3 store æg og skulle derfor insemineres i dag og i morgen.. 

Klinikken ringer så til mig for et par timer siden og siger at der ikke rigtig var nogen sædceller i den prøve som min kæreste afleverede i morges 

Forstår bare ikke hvordan det kan ske?? Første gange var der 20 mil og anden gang var der 8 mil.. Er så ked af at det endnu en gang ikke lykkes.. Nogen der har prøvet det samme?

Tænker om der overhovedet kan komme nogle sædceller "tilbage"

Øv hvor træls 

Din kæreste danner hele tiden nye sædceller, de der kommer ud er ca. 6 uger gamle, hvis din kæreste f.eks har været syg med feber for 6 uger siden, kan det have slået mange af sædcellerne ihjel.

Der er selvfølgelig også mange andre ting der kan spille ind, men at produktionen pludselig skulle stoppe, når har tidligere har haft så mange, det tvivler jeg på 

Anmeld Citér

29. maj 2015

Hvornårskerdet

Stabel skriver:

Øv hvor træls 

Din kæreste danner hele tiden nye sædceller, de der kommer ud er ca. 6 uger gamle, hvis din kæreste f.eks har været syg med feber for 6 uger siden, kan det have slået mange af sædcellerne ihjel.

Der er selvfølgelig også mange andre ting der kan spille ind, men at produktionen pludselig skulle stoppe, når har tidligere har haft så mange, det tvivler jeg på 

Altså vi var begge snotforkølede her for et par uger siden - jeg ved ikke om han havde feber. Tænker at det næsten på være det, for hans tal har aldrig været så dårlige! Heller ikke da vi blev udredt. 

Bare så irriterende at vi først kan komme igang igen til august 

Anmeld Citér

29. maj 2015

l.kjoeller

Øv altså.. i må prøve  økometoden denne gang så.  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.