Almindelig vitaminpille - A vitamin

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

380 visninger
3 svar
0 synes godt om
28. maj 2015

MarieVL

Hej Piger.

Jeg har indtil videre, er 9+0, taget en almindelig vitaminpille, samt ekstra folinsyre og D-vitamin.

Idag fandt jeg så ud af, at der jo er mere A-vitamin i den almindelige vitaminpille og bliver selvfølgelig bange for, at jeg kan have fået for meget!

Er der nogen af jer, der har taget almindelige vitaminpiller? Med godt udfald ��

Venligst 

En lidt neurotisk førstegangsgravid

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2015

Mom2

Jeg tog almindelige multitabs fra Livol i sidste graviditet og også denne gang, suppleret med folinsyre og jern og det er helt fint. Havde en snak med min jm, i 2012 da jeg var i tvivl om, om det var ok/godt nok og det sagde hun det var Så jeg gider ikke smide penge efter dyre graviditets vitaminpiller.

Anmeld Citér

28. maj 2015

gokkelok

For meget a-vitamin kan give fosterskader, derfor den er lavere i de vitaminer til gravide. Men spis du bare de almindelige, og lad vær med at spise en masse lever og bunker af gulerødder 

Anmeld Citér

28. maj 2015

MarieVL

Christina88 skriver:

Jeg tog almindelige multitabs fra Livol i sidste graviditet og også denne gang, suppleret med folinsyre og jern og det er helt fint. Havde en snak med min jm, i 2012 da jeg var i tvivl om, om det var ok/godt nok og det sagde hun det var Så jeg gider ikke smide penge efter dyre graviditets vitaminpiller.

Tusinde tak for svar ☺️

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.