øv :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: hvornår blev din cyklus normal efter p-piller?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

477 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
28. maj 2015

Anonym trådstarter

Negativ test i morges.  På dag 28!

Min mens har bare at indfinde sig så!  æv, tænk jeg havde faktisk troet at den var god nok! Ligamentsmerter når jeg hoster, er således nyt når jeg ikke er gravid.. suk..

Nå men man KAN jo heller ikke forvente at det går lige stærkt hver gang.. 

Var jeres cyklus længe om at blive normal efter p-pillerne?? Min plejer ellers at indfinde sig med det samme.  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2015

Spiloppi

Anonym skriver:

Negativ test i morges.  På dag 28!

Min mens har bare at indfinde sig så!  æv, tænk jeg havde faktisk troet at den var god nok! Ligamentsmerter når jeg hoster, er således nyt når jeg ikke er gravid.. suk..

Nå men man KAN jo heller ikke forvente at det går lige stærkt hver gang.. 

Var jeres cyklus længe om at blive normal efter p-pillerne?? Min plejer ellers at indfinde sig med det samme.  

Hvis du ikke er sikker på din cykluslængde kan du slet ikke regne med at den bare er 28 dage. Min er fx 34 dage så derfor kan du i realiteten jo godt være gravid og det bare er for tidligt at teste så ikke opgive helt! Jeg har brugt æl-teste til at regne min cyklus-længde ud, og da jeg fandt ud af at jeg havde æl på cd20-21, kunne jeg jo regne ud at den var noget længere end 28, som jo altså ikke altid er det normale jeg har haft nogenlunde regelmæssig cyklus efter pille-stop, men for rigtig mange er den virkelig svingende i de første måneder efter:/ men prøv at find din æl, så finder du også din "testdag" krydser fingre for dig! 

Anmeld Citér

29. maj 2015

Anonym trådstarter

Spiloppi skriver:

Hvis du ikke er sikker på din cykluslængde kan du slet ikke regne med at den bare er 28 dage. Min er fx 34 dage så derfor kan du i realiteten jo godt være gravid og det bare er for tidligt at teste så ikke opgive helt! Jeg har brugt æl-teste til at regne min cyklus-længde ud, og da jeg fandt ud af at jeg havde æl på cd20-21, kunne jeg jo regne ud at den var noget længere end 28, som jo altså ikke altid er det normale jeg har haft nogenlunde regelmæssig cyklus efter pille-stop, men for rigtig mange er den virkelig svingende i de første måneder efter:/ men prøv at find din æl, så finder du også din "testdag" krydser fingre for dig! 

Årh tusind tak for dit svar 

Min mens kom i dag, så jeg kan da måske regne med at den er nogenlunde normal allerede 

Så vi prøver bare igen 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.