hurtigere gravid som ikke ryge vs. ryger?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

547 visninger
11 svar
0 synes godt om
27. maj 2015

Anonym trådstarter

Go aften de damer...

Vil høre jer hvilke erfaringer i har med rygning og graviditet.. 

Blev i hurtigere gravide som rygere eller som ikke ryger?... grunden er at min veninde ryger stadigvæk og nu tror hun at det hænger sammen med hun er oppe på de 15 smøger om dagen... hvad er jeres egne erfaringer? Går det stærkere med en opnået graviditet som ryger eller ikke ryger

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2015

Sirius1981

Rygning skader fertiliteten, det er bevist. Når det så er sagt, så KAN man være heldig ... for mig tog det to måneders forsøg. (og ja, jeg er holdt op)

Anmeld Citér

28. maj 2015

energystar

Anonym skriver:

Go aften de damer...

Blev i hurtigere gravide som rygere eller som ikke ryger?... grunden er at min veninde ryger stadigvæk og nu tror hun at det hænger sammen med hun er oppe på de 15 smøger om dagen... hvad er jeres egne erfaringer? Går det stærkere med en opnået graviditet som ryger eller ikke ryger

Har prøvet at blive gravid i 3 år - hvor jeg røg - stoppede med at ryge og blev gravid 1 måned efter...havde så desværre en MA :-( 

Anmeld Citér

28. maj 2015

alenemor42

Jeg var ryger da jeg blev gravid med mine 2 første børn .... jeg blev gravid i første forsøg med begge 2

Anmeld Citér

28. maj 2015

MorTil4<3

Jeg startede med at ryge som 13-14 årig ca, og jeg blev gravid første gang på p-piller som 14 årig!!  fik dog en abort

så blev jeg gravid igen som 19 årig (stadig ryger) Men det viste sig at baby havde en hjertefejl og jeg fik en senabort

blev gravid igen som 20 årig, fik en sund dreng "stoppede med at ryge mens jeg var gravid" men genoptog rygningen efter fødslen igen. 

det samme gjorde jeg med min nr 2 dreng som 23 årig  

startede igen op som ryger, røg indtil jeg opdagede de magiske streger igen! i november sidste år som 26 årig. og denne gang er det twinz hihi 

denne gang håber jeg dog virkelig jeg kan kvitte smøgerne for good selv når de er født - . 

men ja jeg ved det ikke, men håber 

Anmeld Citér

28. maj 2015

Linkaa

Anonym skriver:

Go aften de damer...

Kan slet ikke forestille mig sådan en usund ting kan gøre noget godt for fertiliteten... Men jeg blev selv gravid i første forsøg imens jeg røg, stoppede dog da jeg tog en test

Anmeld Citér

28. maj 2015

Blop2

Ved vores første barn røg jeg, og det tog 11 måneder at blive gravide.

ved vores andet barn røg jeg ikke, og det tog 3 måneder at blive gravide.

om det overhovedet havde noget med at gøre om jeg røg eller ej, vides ikke.

Anmeld Citér

28. maj 2015

Babilooo

På fertilitetsklinikken sagde de at det mindsker chancen med op til 40/50 pct.

Anmeld Citér

28. maj 2015

April mor

Ved min mor tog det to år mens hun røg, og da hun blev gravid med mig tog det tre måneder, og der røg hun også. 

Anmeld Citér

28. maj 2015

mortilnoahogmelina

Nu er jeg ikke selv ryger men derimod ryger min kæreste ... 

Mig vi har intet problem haft i at blive gravide overhovedet . I 1-2 forsøg ... 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.