brug for lidt beroligelse!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

563 visninger
9 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
27. maj 2015

Anonym trådstarter

hej piger..

Har brug for lidt beroligelse tror jeg.. 

jeg er idag 9+3 og føler mig bare slet ikke gravid. 

ingen ømme bryster eller noget. var til scanning for 2 uger siden hvor vi så hjerteblink..

men føler bare at det er ovre.. eller er i hvert fald bare meget bange..

er det normalt at alle ens symptomer forsvinder. burde jeg føle mig gravid på stadie?

ih det er så frustrerende. har ikke blødt eller noget. men føler hele tiden at jeg gør.. gode råd til at slippe tankerne?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2015

Mille123

Det er helt normalt, det samme skete for mig, da jeg var omkring uge 10  

Anmeld Citér

27. maj 2015

Anonym

hej piger..

Har brug for lidt beroligelse tror jeg.. 

jeg er idag 9+3 og føler mig bare slet ikke gravid. 

ingen ømme bryster eller noget. var til scanning for 2 uger siden hvor vi så hjerteblink..

men føler bare at det er ovre.. eller er i hvert fald bare meget bange..

er det normalt at alle ens symptomer forsvinder. burde jeg føle mig gravid på stadie?

ih det er så frustrerende. har ikke blødt eller noget. men føler hele tiden at jeg gør.. gode råd til at slippe tankerne?

Jeg var som dig til en tidlig scanning hvor vi så hjerteblink. Mine symptomer begyndte at forsvinde et par uger efter og jeg var sikker på at der var noget galt. Dét var der også. Var til scanning 9+5 som viste at hjertet var stoppet med at slå 9+3 så jeg vil, når/hvis jeg bliver gravid igen, reagere på mine fornemmelser...

Håber det bedste for dig! - nogle skriver jo, at det er normalt, at symptomerne forsvinder.. 

Anmeld Citér

27. maj 2015

Anonym trådstarter

Mille123 skriver:

Det er helt normalt, det samme skete for mig, da jeg var omkring uge 10  

okay tak 

Anmeld Citér

27. maj 2015

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg var som dig til en tidlig scanning hvor vi så hjerteblink. Mine symptomer begyndte at forsvinde et par uger efter og jeg var sikker på at der var noget galt. Dét var der også. Var til scanning 9+5 som viste at hjertet var stoppet med at slå 9+3 så jeg vil, når/hvis jeg bliver gravid igen, reagere på mine fornemmelser...

Håber det bedste for dig! - nogle skriver jo, at det er normalt, at symptomerne forsvinder.. 

okay... nu blev jeg bange 

må jo prøve at snakke med læge i morgen..

Anmeld Citér

27. maj 2015

Babilooo

Mine symptomer forsvandt omkring 9. Uge og man kan psyke sig til at noget er galt.

Du vil aldrig få lægen til at sende dig til scanning pga en fornemmelse når du ikke bløder eller hsr smerter det er meget normalt at miste symptomer.

Det er svært at være bange men også normalt. Køb en privat scanning hvis det bliver for meget.

Held og lykke

Anmeld Citér

27. maj 2015

Anonym trådstarter

Smølfine123 skriver:

Mine symptomer forsvandt omkring 9. Uge og man kan psyke sig til at noget er galt.

Du vil aldrig få lægen til at sende dig til scanning pga en fornemmelse når du ikke bløder eller hsr smerter det er meget normalt at miste symptomer.

Det er svært at være bange men også normalt. Køb en privat scanning hvis det bliver for meget.

Held og lykke

Tusinde tak for svar 

Anmeld Citér

27. maj 2015

ErDetSnartNU

Det er helt (!) normalt at symptomerne forsvinder eller mindskes omkring 10. uge, for der overtager moderkagen produktionen af et hormon, som vist hedder noget med progesteron, og derefor er det ikke længere resten af din krop der skal producere det og dermed påvirkes af det tag en omgang på google og søg på det, så du kan blive beroliget  

jeg gik også selv i panik og købte (endnu) en tryghedsscanning hvor jeg også fik at vide, at det er helt normalt med svingende og forsvindende symptomer. 

Anmeld Citér

28. maj 2015

Anonym trådstarter

ErDetSnartNU skriver:

Det er helt (!) normalt at symptomerne forsvinder eller mindskes omkring 10. uge, for der overtager moderkagen produktionen af et hormon, som vist hedder noget med progesteron, og derefor er det ikke længere resten af din krop der skal producere det og dermed påvirkes af det tag en omgang på google og søg på det, så du kan blive beroliget  

jeg gik også selv i panik og købte (endnu) en tryghedsscanning hvor jeg også fik at vide, at det er helt normalt med svingende og forsvindende symptomer. 

Tak! Kiggede lidt rundt på google i morges - og er noget mere rolig nu

Anmeld Citér

28. maj 2015

ErDetSnartNU

Anonym skriver:

Tak! Kiggede lidt rundt på google i morges - og er noget mere rolig nu

Godt at høre 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.