Trines Ønskeseddel, september 2009

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.066 visninger
17 svar
0 synes godt om
12. september 2009

oo

Kære babyhimmel, jeg ønsker mig:

En Lilja og en Luca

En Cassandra Løvehjerte med smukke øjne

En grinebider Ida eller en yndig Anna

En lille Liva

En syngende Liam

En modig Emma

En vinkende Niklas Emil

En dejlig Nikoline

Et par krølhårede Thilde og Thea'er

En frøken Malucca Alfetøs

En charmerende Emil

En (på mystisk vis) dejlig nøddebrun baby som Miss Latifa, Frøken Emilie eller smukkesmukke Isaac - gerne med hans fars manerer som ekstrabonus

Mest af alt ønsker jeg mig et dejligt sundt og raskt barn, så jeg også kan være NOGENS mor - jeg tror nemlig jeg ville være rigtig god til det!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Hvis jeg var babyhimmelen ville jeg være igang med at sende en hel delegation storke afsted til dig med alle 15 babyer, præcis som du ønsker dig Eller måske bare en ? - jeg tror nemlig også du ville være rigtig god til at være nogens mor...

Anmeld

12. september 2009

oo

Rosa skriver:

Hvis jeg var babyhimmelen ville jeg være igang med at sende en hel delegation storke afsted til dig med alle 15 babyer, præcis som du ønsker dig Eller måske bare en ? - jeg tror nemlig også du ville være rigtig god til at være nogens mor...

hvor er du sød - og i lige måde, mum-to-be

Anmeld

12. september 2009

sarahb

Ej så skulle du lige give mig kuldegys

HVOR ER DU DEJLIG OG TROR DU BLIVER JORDENS DEJLIGSTE MOR FOR JERES BARN DER KOMMER TIL JER!!!!
Du er et vidunderligt menneske og en lille baby kan kun drømme om at få en dejlig mor som dig.. de skal sgu nok svømme om kap for at komme til

Anmeld

12. september 2009

Klumpe-dumpe

Tjuhl skriver:

En Lilja og en Luca

En lille Liva

En syngende Liam

En modig Emma

En vinkende Niklas Emil

En dejlig Nikoline

En charmerende Emil

En (på mystisk vis) dejlig nøddebrun baby som Miss Latifa, Frøken Emilie eller smukkesmukke Isaac - gerne med hans fars manerer som ekstrabonus

Mest af alt ønsker jeg mig et dejligt sundt og raskt barn, så jeg også kan være NOGENS mor - jeg tror nemlig jeg ville være rigtig god til det!

Alfetøzen har hermed opfyldt dit ønske...

så vupti lige om lidt er der et par feebørn i dine arme

Og ja søde Trine jeg er slet ikke i tvivl om at du vil blive den aller bedste og varmeste MOAR til dine feebørn

Anmeld

12. september 2009

helora

Årh Trine, jeg håber du får din helt egen lille person (eller 2). Og det bliver en rigtig heldig lille en

Anmeld

12. september 2009

anna-jonas

Din skønne kvinde.........................tror du ville være verdens bedste mor, for du er en helt speciel og varm pige, der ikke findes mange af.

Håber at 2010 er jeres magiske år, hvor i får en ( eller 2, som der er blevet forudsagt) dejlig lille øjesten.

Knus Mette

Anmeld

12. september 2009

oo

sarahb skriver:

Ej så skulle du lige give mig kuldegys

HVOR ER DU DEJLIG OG TROR DU BLIVER JORDENS DEJLIGSTE MOR FOR JERES BARN DER KOMMER TIL JER!!!!
Du er et vidunderligt menneske og en lille baby kan kun drømme om at få en dejlig mor som dig.. de skal sgu nok svømme om kap for at komme til

TAK!! årh, jeg sidder og får tårer i øjnene...jeg er viiiiiildt rørstrømsk her til aften

Anmeld

12. september 2009

sarahb

Tjuhl skriver:

TAK!! årh, jeg sidder og får tårer i øjnene...jeg er viiiiiildt rørstrømsk her til aften

det kan jeg godt forstå du er... det er klart!!
IHHHH jeg håber der er bid... Det skal der bare være!!!

Anmeld

12. september 2009

dorthemus

Tjuhl skriver:

En Lilja og en Luca

En lille Liva

En syngende Liam

En modig Emma

En vinkende Niklas Emil

En dejlig Nikoline

En charmerende Emil

Hvad du ønsker skal du få

Jeg tror også du vil vil blive nogens fantastiske mor

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.