Er der håb endnu?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. maj 2015

Mullesmith

Trine89 skriver:

jeg håber ikke vi behøver vente så længe  

Bliver spændende om de så kunne blive tvillinger igen  

Den var der sku alligevel  har lige testet positiv 3+2  krydser fingre for dig også og håber ikke på tvillinger igen hehe pyh

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2015

Trine89

Mullesmith skriver:

Den var der sku alligevel  har lige testet positiv 3+2  krydser fingre for dig også og håber ikke på tvillinger igen hehe pyh

wuhu. Hvor er det fedt 

Tillykke med det

Jeg havde desværre en negativ her til morgen, men der er dog stadig ikke tegn på mens

Anmeld Citér

30. maj 2015

Mullesmith

Trine89 skriver:

wuhu. Hvor er det fedt 

Tillykke med det

Jeg havde desværre en negativ her til morgen, men der er dog stadig ikke tegn på mens

Det er jo også total heldigt at jeg allerede er gravid  havde jeg ikke lige regnet med så hurtigt. Har ikke fast job, men i vikariat og min mand har søgt ind på en uddannelse, som han håber på at komme ind på, han kan dog bare blive i sit nuværende arbejde, hvis vi tænker det bliver alt for stramt økonomisk.   Fingre for at din mens bliver laaaangt væk, så vi kan få nogen flere bebser i 2016

Anmeld Citér

31. maj 2015

Trine89

Mullesmith skriver:

Det er jo også total heldigt at jeg allerede er gravid  havde jeg ikke lige regnet med så hurtigt. Har ikke fast job, men i vikariat og min mand har søgt ind på en uddannelse, som han håber på at komme ind på, han kan dog bare blive i sit nuværende arbejde, hvis vi tænker det bliver alt for stramt økonomisk.   Fingre for at din mens bliver laaaangt væk, så vi kan få nogen flere bebser i 2016

Jeg er sikker på i nok skal finde ud af det hele  

Jah det håber også den bliver væk men det baby kommer når den gør og så må vi jo tage den derfra  

Anmeld Citér

4. juni 2015

mkjærgaard

Er også i 1. Cyklus med 2. Barn - 3+5 . Testede negativt 3+3 har dog de samme symptomer som sidst så krydser virkelig fingre !! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.