Parforhold værre end noglesinde under graviditet??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Mit forhold var under min graviditet ....

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

4.002 visninger
12 svar
0 synes godt om
26. maj 2015

Anonym trådstarter

Hej alle, 

Jeg har brug for at høre om nogle har oplevet det sammen som mig.

Jeg er i den forfærdelige situation at mit forhold her under min graviditet, har haft det rigtig skidt. 

Vi har aldrig været så irriteret, sure og frustreret på/over hinanden som nu. 

Det har været sådan mere eller mindre under hele graviditeten, jeg er nu i 31. uge. 

Jeg ved godt at det også tildels er min egen skyld da jeg er ret hormonel, jeg synes bare sleeeeeet ikke det at være gravid pt. er ligeså lyserødt som jeg havde forstillede mig

Vi har prøvet det med at snakke sammen ovs, og vores sexliv fungere stadig, så det er ikke der den glipper.

Nogle som har oplevet ligne og hvor forholdet er vendt tilbage til det normale efter fødslen? - da det selvfølgelig bekymre mig, og skaber tvivl om det nu også var det rigtige 

ps. baby var belt planlagt og højt ønskede af os begge!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2015

1977

Profilbillede for 1977
Anonym skriver:

Hej alle, 

Jeg er i den forfærdelige situation at mit forhold her under min graviditet, har haft det rigtig skidt. 

Det har været sådan mere eller mindre under hele graviditeten, jeg er nu i 31. uge. 

Jeg ved godt at det også tildels er min egen skyld da jeg er ret hormonel, jeg synes bare sleeeeeet ikke det at være gravid pt. er ligeså lyserødt som jeg havde forstillede mig

Vi har prøvet det med at snakke sammen ovs, og vores sexliv fungere stadig, så det er ikke der den glipper.

Nogle som har oplevet ligne og hvor forholdet er vendt tilbage til det normale efter fødslen? - da det selvfølgelig bekymre mig, og skaber tvivl om det nu også var det rigtige 

Vi havde ingen ændring i vores forhold da jeg var gravid. Hvad er det, der gør at i skændes så meget?

Anmeld Citér

26. maj 2015

Anonym trådstarter

Jeanne skriver:

Vi havde ingen ændring i vores forhold da jeg var gravid. Hvad er det, der gør at i skændes så meget?

Jeg ville ønske jeg kunne svare dig på det.. Jeg ved det faktisk ikke helt..

Ved at det fra min side af, ihvertfald er at jeg er mere pirrelig og irriteret og måske derfor er lidt irriterende at være sammen med. Derud er jeg blevet meget jaloux under graviditeten..

Men derudover kan jeg ikke svare på hvad der skaber problemerne..

Anmeld Citér

26. maj 2015

Sandratoft

Meget værre Jeg var sur og irriteret på ham konstant, og troede faktisk jeg helst ville være ene mor. Han er heldigvis sød, tålmodig og forstående så vi skændtes aldrig og efter jeg fødte, vendte mine følelser tilbage til det normale 

Anmeld Citér

26. maj 2015

Anonym trådstarter

Sandratoft skriver:

Meget værre Jeg var sur og irriteret på ham konstant, og troede faktisk jeg helst ville være ene mor. Han er heldigvis sød, tålmodig og forstående så vi skændtes aldrig og efter jeg fødte, vendte mine følelser tilbage til det normale 

"Skønt" at hører!! - så er der måske håb forude! (:

Tak for dit svar! 

Anmeld Citér

27. maj 2015

mortilsilke

Tror det er meget individuelt. Her var det som normalt mens jeg var gravid, men 6 måneder efter fødslen var ikke altid lige sjove 

Anmeld Citér

27. maj 2015

Michelle88

Vores forhold blev dårligere. De første par måneder af graviditeten, kunne jeg næsten ikk døje synes af ham.. V ikk hvorfor. Men da jeg fødte og så ham med vores datter, blev jeg helt nyforelsket igen.. 

Anmeld Citér

27. maj 2015

lille-fisen

Vores forhold er det samme som før - og ind i mellem bedre når vi oplever et eller andet særligt med baby som er dejligt  men synes også jeg har haft en nem graviditet so far - er 32 uger i dag. Så kan da godt tænke om det mon fortsætter efter fødslen eller om det er der vi bliver udfordret (det er det nok 

Anmeld Citér

27. maj 2015

Tutter92

Vores forhold blev godt nok også værre under graviditeten. Jeg har slet ikke tal på hvor mange gange jeg ''slog op'' med ham.  Vi gik self ikke fra hinanden. Men ÅRH han kunne gøre mig så gal.

Jeg blev også meget jaloux da min krop begyndte at ændre sig. Jeg følte at han kiggede på andre piger, så jeg ville slet ikke have ham med ud at handle, haha

Efter vores søn er kommet til verden, er det hele blevet det samme som før graviditeten igen. Vi kan self godt diskutere engang imellem, men slet ikke så ofte som før

Anmeld Citér

27. maj 2015

God-mor

Anonym skriver:

Hej alle, 

Vores forhold blev bedre forstået på den måde at vi blev endnu tættere end vi var i forvejen. Efter vi blev forældre er vores forhold også kun styrket, og alt i alt har vi været gode til at klare de udfordringer der er forbundet med både graviditet og som førstegangs forældre i fællesskab. Vi har talt sammen om tingene og givet hinanden lov til at være to forskellige individer og to forskellige forældre, som gør tingene på vores egen måde.  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.