Har bestilt tid ved lægen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

298 visninger
3 svar
0 synes godt om
26. maj 2015

SANIE89

Profilbillede for SANIE89

så har jeg bestilt tid ved lægen. Den 10 juni til en samtale om at blive sendt videre til behandling. Jeg ved allerede det skal være IVF men mere ved jeg ikke. Jo jeg skal tabe en del kg. Men først vil jeg gerne sendes videre og have en samtale med klinikken om videre forløb og en tid  hvornår jeg kan komme i gang �� jeg skal bruge donor da jeg lige er blevet single. Så det er alt sammen spændende �� glæder mig men er stridig nærvøs for forløbet. Det tager jo lang tid inden jeg forhåbentligt står med en bitte baby i armene. �� 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2015

Anpau

SANIE89 skriver:

så har jeg bestilt tid ved lægen. Den 10 juni til en samtale om at blive sendt videre til behandling. Jeg ved allerede det skal være IVF men mere ved jeg ikke. Jo jeg skal tabe en del kg. Men først vil jeg gerne sendes videre og have en samtale med klinikken om videre forløb og en tid  hvornår jeg kan komme i gang �� jeg skal bruge donor da jeg lige er blevet single. Så det er alt sammen spændende �� glæder mig men er stridig nærvøs for forløbet. Det tager jo lang tid inden jeg forhåbentligt står med en bitte baby i armene. �� 

Hvor er det altså spændende! Håber det lykkes for dig, og krydser alt hvad krydses kan 

Selv har jeg været til lægen efter 11 måneders prøven, desværre med uregelmæssig cyklus og ægløsning Så nu venter vi på en henvisning til fertilitetsklinik.

Anmeld Citér

27. maj 2015

SANIE89

Profilbillede for SANIE89

Tak  

Håber for dig i kan komme hurtigt i gang jeg glæder mig ihvertfald selv til det er min tur

Anmeld Citér

28. maj 2015

Anpau

SANIE89 skriver:

Tak  

Håber for dig i kan komme hurtigt i gang jeg glæder mig ihvertfald selv til det er min tur

Tak - det håber jeg også selv

fingre for os begge

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.