p-pille stop - hvornår teste?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

226 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
26. maj 2015

Anonym trådstarter

Hej i dejlige baby brugere

Så er pb nr. 2 endelig sat igang. 

Jeg stoppede p-piller d. 13/5. Fik mens d. 18/5. 

Hvornår vil i så mene jeg skal teste hvis det er? 

Af hvad jeg selv kan regne ud vil det være den 15/6 tidligst. Men er usikker når det er lige efter stop

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2015

Spiloppi

Anonym skriver:

Hej i dejlige baby brugere

Så er pb nr. 2 endelig sat igang. 

Jeg stoppede p-piller d. 13/5. Fik mens d. 18/5. 

Hvornår vil i så mene jeg skal teste hvis det er? 

Af hvad jeg selv kan regne ud vil det være den 15/6 tidligst. Men er usikker når det er lige efter stop

Ih hvor spændende da jeg personligt stoppede P-piller for omkring 1,5 måned siden, testede jeg for ægløsning hver dag ml cd 10-20! For anede jo ikke hvor lang min cyklus var men da jeg så fandt ud af at den først lå på cd 20-21, kunne jeg regne ud at min mens ville komme omkring 14 dage efter, og havde også der en cyklus på 34 dage så det er nok den nemmeste metode til at opdage hvornår du kan forvente mens det vil nok være mit råd i hvert fald! Held og lykke, krydser fingre for en "et hug og den er hjemme"

Anmeld Citér

26. maj 2015

JC2014

Profilbillede for JC2014

Du kan jo altid prøve at teste, men det er ikke helt sikkert at din cyklus er 100 % regelmæssig her lige efter p-pille-stop. Det er ret forskelligt. Tror at du må prøve dig frem, og ellers vente og se om din cyklus er regelmæssig - med mindre at du selvfølgelig er så heldig at blive gravid i mellemtiden.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.