Roskilde eller Hillerød?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

329 visninger
4 svar
0 synes godt om
26. maj 2015

CH2012

Hejsa.

Jeg vil høre hvilke erfaringer I har med Roskilde Sygehus og Hillerød hospital i forhold til fertilitetsbehandling?

Mange tak!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2015

CH2012

Nogle der har nogle erfaringer de vil dele?

Anmeld Citér

28. maj 2015

FrkHS

Der er desværre ikke noget på Roskilde sygehus længere. Alt er rykket til Holbæk. Jeg troede også der var på roskilde, og da jeg selv bor i Roskilde var det jo super nemt, men jeg er knyttet til Holbæk nu. Har ingen erfaring med Hillerød, så der kan jeg desværre ikke give nogle råd.

Anmeld Citér

28. maj 2015

CH2012

FrkHS skriver:

Der er desværre ikke noget på Roskilde sygehus længere. Alt er rykket til Holbæk. Jeg troede også der var på roskilde, og da jeg selv bor i Roskilde var det jo super nemt, men jeg er knyttet til Holbæk nu. Har ingen erfaring med Hillerød, så der kan jeg desværre ikke give nogle råd.

Ej, hvor underligt.. Har lige læst om det på Roskilde i sidste uge 

Det er vist ikk helt opdateret så... Nårh, men så tror jeg vi uanset hvad vælger Hillerød..

Men hvordan var din oplevelse på Holbæk så?

Og hvordan gjorde I når din kæreste/mand skulle have fri? Fortalte han det som det var på arbejdet og så støttende de op om det eller? Og  var det et problem at få fri?

Anmeld Citér

28. maj 2015

FrkHS

CH2012 skriver:

Ej, hvor underligt.. Har lige læst om det på Roskilde i sidste uge 

Det er vist ikk helt opdateret så... Nårh, men så tror jeg vi uanset hvad vælger Hillerød..

Men hvordan var din oplevelse på Holbæk så?

Og hvordan gjorde I når din kæreste/mand skulle have fri? Fortalte han det som det var på arbejdet og så støttende de op om det eller? Og  var det et problem at få fri?

Vi er meget glade for at komme på Holbæk. De er alle utrolig søde og giver sig tid til en, når man giver udtryk for at have brug for at de lige forklare en ekstra gang.

Var til min 7. insemination idag og sygeplejersken var bare så sød og forstående over at det efterhånden ikke er særlig sjovt mere.

Nu er jeg i forhold med en kvinde, ikke at det ændre noget, men hun har omlagt tiden på sit arbejde og fået det til at hænge sammen på den måde. Dog er det ikke alle scanninger hun har deltaget i, da det ikke har været nødvendigt.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.