Er endelig blevet gravid:-) MEN....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

451 visninger
7 svar
0 synes godt om
12. september 2009

Christie

har ondt i min mave/æggestokke, ligesom når man har æggeløsning... er der nogen der kender noget til det/har haft det på samme måde.? jeg er ca 5 uger henne....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Yes yes - jeg har haft konstant murren og mens-agtige smerter i underlivet under hele graviditeten og pletblødt også. Jeg er 6+0 i dag :-) Du skal bare tage det helt roligt, det er fuldstændigt normalt siger både lægerne og de fleste andre gravide - næsten alle oplever det i første trimester.... Det er derfor mange ikke tror de er gravide - fordi de tror deres mens er på vej    Men tillykke til os - vi ER gravide og det er HELT normalt!!!!

Kh
Rosa

Anmeld

12. september 2009

Christie

tak....:-)  det var helt rart at høre... nu er jeg straks mere rolig...:-)

Anmeld

12. september 2009

N&J

Jeg havde ondt under størstedelen af min graviditet.. og ikke for at skræmme dig, så fik jeg ind i mellem også smerter som om en eller anden tog en strikkepind og stak den lige op, ja der hvor baby skulle ud, men igen helt normal, ja men det gør fandme ondt, dog havde min søster mange flere smerter end mig, så det gjorde at jeg tænkte at det hele nok var meget normalt, men håber virkelig at smerterne lægger sig igen.. også for dig Rosa.. og ellers så siges det at hvis man har haft en hård graviditet, så får man en nem fødsel, det fandt vi ihvertfald på, og min søster havde også en meget nem fødsel..  så... )

Anmeld

12. september 2009

dorthemus

Rosa skriver:

Yes yes - jeg har haft konstant murren og mens-agtige smerter i underlivet under hele graviditeten og pletblødt også. Jeg er 6+0 i dag :-) Du skal bare tage det helt roligt, det er fuldstændigt normalt siger både lægerne og de fleste andre gravide - næsten alle oplever det i første trimester.... Det er derfor mange ikke tror de er gravide - fordi de tror deres mens er på vej    Men tillykke til os - vi ER gravide og det er HELT normalt!!!!

Kh
Rosa

Gud hvor jeg bare håber det også er tilfældet med mig....jeg håber jeg er gravid men kan først teste fra næste onsdag. Jeg er blevet insemineret og har derfor haft fokus på min krops reaktioner siden den 2. september og jeg har haft/har murren/smerter i varierende styrke lige fra dag ét...så jeg håber bare den sidder i skabet

Anmeld

12. september 2009

Malene84

Neeeeej hvor er jeg glad for din indlæg. Jeg har netop lige fundet ud af, at jeg er gravid. Kan slet ikke få mine arme ned... MEEEEN... har simpelthen haft så ondt i maven siden mandag (skulle have haft menstruation i onsdags)!!! Så blev kæresten træt af mit brok, og købte to test - og de viste klart to røde streger med det samme. Er sååå lykkelig. Var bare vildt nervøs ang. de mavesmerter - men rart af vide, at jeg ikke er alene

TILLYKKE TIL OS

Anmeld

12. september 2009

Tina2

Måske det er ligamentsmerter? De kan godt komme tidligt... Det er de bånd der holder livmoderen som bliver strukket når livmoderen vokser og det er som regel værst i 1. trimester....

Anmeld

13. september 2009

anna-jonas

Jeg har i mine 3 graviditeter haft mens.-agtige smerter on/off de første ca. 12 uger. Har hver gang troet at min mens. alligevel var på vej..............men nej, har 3 ret fine børn i dag.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.