Anpau skriver:
Hvor spændende - vi er næsten lige langt i forløbet 
Jeg fik taget klamydiatest for 3 uger siden, og blodprøver i går. Så nu sender vores læge en henvisning til Horsens Fertilitetsklinik, så vi kan komme i gang med udredning. Jeg har ikke selv været til gynækolog, da min læge mente at der ingen grund var til at vente på hun havde tid, så derfor direkte til Horsens.
Umiddelbart vil jeg tro, at hun snakker med dig omkring din cyklus, og måske scanner dig, for at se om der er passage gennem æggestokke/leder.
Meget rart med andre i samme båd. Selvom jeg nu ikk ønsker at der er så mange der har problemer med graviditet...
Vi fik også valget mellem privat gynækolog eller sygehuset. "Problemet" er at de tætteste sygehuse på hvor v bor, foretager ikke fertilitetsbehandling. Og har hørt godt om den gynækolog som jeg venter på at kunne komme igennem hos. Min egen læge sagde også hun var god. Men hun sagde også, at hvis vi følte, at der gik for lang tid med at få tid hos gynækologen, måtte vi ringe og så ville hun få fat i sygehuset. Men på det nærmeste sygehus ville vi kun få udredningen. Så skal selve behandlingen foregå på et andet sygehus.
Vi står og vakler mellem Roskilde og Hillerød... Hillerød er bare noget længere væk fra hvor vi bor :/ Men har bare en rigtig god fornemmelse omkring det sted, så ville på mange punkter gerne vælge det sted... 
Det var også sådan noget i den stil jeg forestillede mig at der skulle ske 
Pøj pøj med jeres forløb! 
Anmeld
Citér