maven bobler??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

715 visninger
7 svar
1 synes godt om
26. maj 2015

Anonym trådstarter

Hej piger.

Jeg er 1. Gangs gravid - og er idag 9+2 og har hele dagen følt nærmest sådan nogle bobler i maven? helt vildt underligt. og ikke som at jeg skulle på toilet  har aldrig følt det der før.

Nogle der ved hvad det kan være eller har oplevet det? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2015

Anonym trådstarter

Slet ingen 

Anmeld Citér

27. maj 2015

Bebe89

Mon ikke det er dine tarme der arbejder på en anden måde end de plejer? Tarmfunktionen bliver nedsat/lidt langsommere når du er gravid. Jeg tænker at det måske er det du kan mærke 

Anmeld Citér

27. maj 2015

Anonym trådstarter

Okay. Tak for svar

Anmeld Citér

27. maj 2015

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Jo helt vildt meget! Det er så irriterende. Men enkelt nok er det en masse tarmbevægeler. Du skal huske på at kroppen forbereder til en mase plads samt man får lidt ekstra luft i maven. Nogengange kunne jeg endda mærke dem udenpå maven. Selv efter graviditet kan jeg nogle gange mærke det.

Anmeld Citér

27. maj 2015

Anonym trådstarter

SDD skriver:

Jo helt vildt meget! Det er så irriterende. Men enkelt nok er det en masse tarmbevægeler. Du skal huske på at kroppen forbereder til en mase plads samt man får lidt ekstra luft i maven. Nogengange kunne jeg endda mærke dem udenpå maven. Selv efter graviditet kan jeg nogle gange mærke det.

Det føles bare helt vildt - og der er så mange ting man ikke har prøvet før mht graviditet, så rart at man kan spørge her og få lidt vished omkring hvad der foregår 

Anmeld Citér

27. maj 2015

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
Anonym skriver:

Det føles bare helt vildt - og der er så mange ting man ikke har prøvet før mht graviditet, så rart at man kan spørge her og få lidt vished omkring hvad der foregår 

Præcis og Google bliver hurtigt ens bedste ven og værste fjende på samme tid

Anmeld Citér

27. maj 2015

Anonym trådstarter

SDD skriver:

Præcis og Google bliver hurtigt ens bedste ven og værste fjende på samme tid

lige min tanke 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.