Ny autostol test - maj 2015

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.932 visninger
4 svar
1 synes godt om
26. maj 2015

Autostol.dk

Hej Alle,

Så er der igen kommet en ny autostol test og denne gang er der set på 25 modeller. Heriblandt Maxi Cosi Axissfix som jeg ved mange har ventet på. 

Den nye test er en smugle anderledes end tidligere, da der nu er sidekollisionstest med i overenstemmelse med de "nye" iSize regler.

Derudover er der kommet en sonsor i Q3-dukken (svare til en 3 årige), der måler belastningerne i maven og derved kan man nu teste, hvordan mavepude stolene påvirker barnet (dem som Cybex og Kiddy laver i 9-36 kg klassen).

Du kan se 2015 autostol testen her eller se den samlet oversigt med alle resultaterne fra  2007-2015 her.

Sig endelig til, hvis du har spørgsmål til testen.

De fleste af Cybex nye stole er med i testen samt et par stykker fra Maxi Cosi og Römer.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2015

FruStolpe

Autostol.dk skriver:

Hej Alle,

Så er der igen kommet en ny autostol test og denne gang er der set på 25 modeller. Heriblandt Maxi Cosi Axissfix som jeg ved mange har ventet på. 

Den nye test er en smugle anderledes end tidligere, da der nu er sidekollisionstest med i overenstemmelse med de "nye" iSize regler.

Derudover er der kommet en sonsor i Q3-dukken (svare til en 3 årige), der måler belastningerne i maven og derved kan man nu teste, hvordan mavepude stolene påvirker barnet (dem som Cybex og Kiddy laver i 9-36 kg klassen).

Du kan se 2015 autostol testen her eller se den samlet oversigt med alle resultaterne fra  2007-2015 her.

Sig endelig til, hvis du har spørgsmål til testen.

De fleste af Cybex nye stole er med i testen samt et par stykker fra Maxi Cosi og Römer.

Spørgsmål  

Hvis jeg skal ha den bedste stol i 9-18kg hvilken en skal jeg så vælge. Synes det er svært at gennemskue.  

Krav: 

-sele montering 

-fremadvendt

-uden mavepude 

Jeg har lavet et indlæg om det, men det er meget begrænset med svar, så håber du vil give din mening med 

/Carina

Anmeld Citér

26. maj 2015

Autostol.dk

FruStolpe skriver:

Spørgsmål  

Hvis jeg skal ha den bedste stol i 9-18kg hvilken en skal jeg så vælge. Synes det er svært at gennemskue.  

Krav: 

-sele montering 

-fremadvendt

-uden mavepude 

Jeg har lavet et indlæg om det, men det er meget begrænset med svar, så håber du vil give din mening med 

/Carina

Retur spørgsmål 

Hvilken bil skal den sidde i og på hvilken plads?

Hvor stor/gammel er jeres barn nu?

Anmeld Citér

26. maj 2015

FruStolpe

Autostol.dk skriver:

Retur spørgsmål 

Hvilken bil skal den sidde i og på hvilken plads?

Hvor stor/gammel er jeres barn nu?

Fiat Panda.  På bagsædet i passagersiden.  

Hun er 12 måneder og 9 kilo. Så vi har ikke travlt med at finde en. Hun passer fint sin baby stol endnu.

Anmeld Citér

27. maj 2015

FruStolpe

Kunne du komme med en anbefaling?? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.