hjælp til citat/skrift

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

513 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
26. maj 2015

Anonym trådstarter

Hej alle sammen. Jeg har brug for lidt hjælp. 

Jeg skal have graveret et citat eller skrift ind i et armbånd. Men Jeg kan ikke lige få det til at lyde som Jeg gerne vil have det. Håber i kan hjælpe. 

Jeg vil skrive noget til min mand fra vores børn. Men Jeg har en datter som kender sin far og derfor ikke kalder ham far og mangler derfor et godt Citat som kan bruges af begge. 

Noget med at kød og blod ikke gør nogen forskel. 

Kan I hjælpe mig �� 

På forhånd tak

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2015

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Anonym skriver:

Jeg skal have graveret et citat eller skrift ind i et armbånd. Men Jeg kan ikke lige få det til at lyde som Jeg gerne vil have det. Håber i kan hjælpe. 

Jeg vil skrive noget til min mand fra vores børn. Men Jeg har en datter som kender sin far og derfor ikke kalder ham far og mangler derfor et godt Citat som kan bruges af begge. 

Kan I hjælpe mig �� 

På forhånd tak

Jeg hørte engang "at være mor er ikke i blodet, men i hjertet"... den kunne jo godt bruges med far i stedet...

Anmeld Citér

26. maj 2015

Anonym trådstarter

Ms.Sunshine skriver:

Jeg hørte engang "at være mor er ikke i blodet, men i hjertet"... den kunne jo godt bruges med far i stedet...

Sagtens men det skal bare være et citat hvor far ikke indgår. DaJeg har en datter som ikke er hans. Og hun kalder ham ikke far. 

Det er derfor det er lidt svært. Men hun elsker ham lige så meget som sin far ��

Anmeld Citér

2. juni 2015

Michael healer

Kan I hjælpe mig �� 

På forhånd tak

At være der for børnene i dit liv er ikke i blodet, men i hjertet

eller

At være der, for de børn der er i dit liv, er ikke i blodet, men i hjertet

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.