Er anonym af hensyn til min familie.
Mig og min lille familie skal leje mine forældres hus her pr. 1. juli.. min mor døde sidste år og min far er herefter kommet på plejehjem da han er dement.... min far har altid givet udtryk for at jeg skulle arve huset hvis jeg havde lyst, og det vil jeg rigtig gerne, så nu starter vi med at leje det for senere hen at købe det... jeg er også værge for min far ...
Nå men har et dilemma.... min bror og søster har givet udtryk for at det er helt okay med dem, at jeg får/køber huset.. jeg har snakket med dem om det, for ellers ville jeg ikke kunne gøre det!
Mine forældre har mange ting og møbler og vi er begyndt at rydde ud i det. Eller rettere, JEG er begyndt og faktisk også nået ret langt... jeg har sorteret og lagt en masse i papkasser.. har mange gange skrevet til min bror (som kun er min mors søn) at han jo skulle komme og kigge hvad han gerne ville have/gemme fra vores mor osv. Også så vi ku blive enige om hvad der generelt skulle ske med alle de ting og møbler... vi lavede en aftale, som han aldrig dukkede op til, det var for to uger siden, og har hverken hørt fra ham eller set ham siden... jeg har ringet og skrevet til ham uden held (han er generelt ikke god til at overholde aftaler!) Og vil bare gerne gøre det så fair som muligt, så han også har noget at sku ha sagt mht. vores mors ting og møbler...
vi vil jo gerne have huset ryddet til vi selv skal flytte ind, og kan jo ikke gemme det hele, hvorwnd jeg gerne ville.....
Jeg har endda skrevet til ham at hvis han ikke ville have noget med der at gøre sku jeg nok tage mig af det selv, men han hverken svarer, ringer eller tager sin tlf. Forstår det virkelig ikke. ...
Overvejer hvad jeg skal gøre?! Jeg har tænkt at så er det bare ærgerligt, hvis han var interesseret havde han nok kontaktet mig.... og så må jeg sælge det der kan sælges, beholde det jeg ville have, og resten måtte enten til genbrug eller smide ud.... men kan næsten ikke gå mig selv til det - har jo heller ikke lyst til at blive uvenner over sådan noget med min bror. ... men han tager bare intet ansvar og synes godt nok det her er vigtigt. ...
hvad havde I gjort?
Anmeld
Citér