Til Feluca fra Malucca :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. september 2009

Klumpe-dumpe

ka-ri-na skriver:

Nikoline bliver 1 år til december... d. 4. december

25kr, det er billigt!! men okay, hvis knapperne alligevel er irriterende.....

nååååårh sådan een elektrode.... smart nok.... giver lige lidt sikkerhed :0) men den har i ikke haft brug for vel?

hmm sys ski lige du har skrevet på ns at så kom hun til verden

Ja tisse træls med de kanpper... De har også bodyer der oppe til 10 kr. Hmm måske man kan gnide et sterinlyd deri så kan være de går lidt nemmere

Jo jeg har haft brug for den da hun var baby baby... Der kunne hun ikke finde ud af at gylpe... så der har den været gået igang en del gange, fordi gylpen sad i halsen... Og skide smart jeg lige fik et prej. Så jeg kunne få hende nedad så det kunne komme ud....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2009

Ni-ko-li-ne

malucca09 skriver:

hmm sys ski lige du har skrevet på ns at så kom hun til verden

Ja tisse træls med de kanpper... De har også bodyer der oppe til 10 kr. Hmm måske man kan gnide et sterinlyd deri så kan være de går lidt nemmere

Jo jeg har haft brug for den da hun var baby baby... Der kunne hun ikke finde ud af at gylpe... så der har den været gået igang en del gange, fordi gylpen sad i halsen... Og skide smart jeg lige fik et prej. Så jeg kunne få hende nedad så det kunne komme ud....

ja det var nærmest igår at Nikoline kom ud af mave-verdenen!!

hvad er det for en forretning? sådan een vil jeg have i Odense!!! stearinlys kan simpelthen bruges til SÅ meget... skriver det lige i vores tråd med gode råd.... lynlåse, tryk knapper, gamle skuffer osv... vidunder middel.... 

tror jeg havde tisset i bukserne af skræk hver gang den alarm lød!

Anmeld

12. september 2009

Betina88

Hvor er hun fin ..

Anmeld

12. september 2009

Klumpe-dumpe

ka-ri-na skriver:

ja det var nærmest igår at Nikoline kom ud af mave-verdenen!!

hvad er det for en forretning? sådan een vil jeg have i Odense!!! stearinlys kan simpelthen bruges til SÅ meget... skriver det lige i vores tråd med gode råd.... lynlåse, tryk knapper, gamle skuffer osv... vidunder middel.... 

tror jeg havde tisset i bukserne af skræk hver gang den alarm lød!

ja lige netop... var det ikke for en mddr tid siden du skrev at hun var uden irl

Butikken hedder P&P, lidt mærkelig rode butik... De har en masse garn som er billigt ( ifælge min ivrige strikkede mor) så har de "kone" tøj. Altså sådan noget som vores mormødre vil/ville gå i... og så børnetøj. Som koster røven id af bukserne... Altså fx et par bukser kan snildt koste 3-4-500. Men så har de altid de her rest salg. med strømpebukser til 15 kr. alm strømper 6 kr. natdragter 25 og kort bodyer 10 kr.  bodyerne og natdragterne er det mærke som babysam forhandler "kacoon"

Man kan væne sig til meget... hun lå jo med mange elektrode på neo som bibbede hele tiden.... men jo de første 2 gange herhjemme hoppede jeg godt nok højt... Hvis det sker nu (så er det en fejl alarm) som puffer jeg bare til hende i søvne... så nej hun har ikke brug for den mere... Men det har jeg!!! Men er kommet fra at hun har den på around the clock til kun at ha´den på om natten... så håber jeg er afvænnet når hun skal på sygehuset den 19 okt.

Anmeld

12. september 2009

Klumpe-dumpe

Betina88 skriver:

Hvor er hun fin ..

1000 tak

Anmeld

12. september 2009

Ni-ko-li-ne

malucca09 skriver:

ja lige netop... var det ikke for en mddr tid siden du skrev at hun var uden irl

Butikken hedder P&P, lidt mærkelig rode butik... De har en masse garn som er billigt ( ifælge min ivrige strikkede mor) så har de "kone" tøj. Altså sådan noget som vores mormødre vil/ville gå i... og så børnetøj. Som koster røven id af bukserne... Altså fx et par bukser kan snildt koste 3-4-500. Men så har de altid de her rest salg. med strømpebukser til 15 kr. alm strømper 6 kr. natdragter 25 og kort bodyer 10 kr.  bodyerne og natdragterne er det mærke som babysam forhandler "kacoon"

Man kan væne sig til meget... hun lå jo med mange elektrode på neo som bibbede hele tiden.... men jo de første 2 gange herhjemme hoppede jeg godt nok højt... Hvis det sker nu (så er det en fejl alarm) som puffer jeg bare til hende i søvne... så nej hun har ikke brug for den mere... Men det har jeg!!! Men er kommet fra at hun har den på around the clock til kun at ha´den på om natten... så håber jeg er afvænnet når hun skal på sygehuset den 19 okt.

det er nemli sagen med de der dyre forretninger, de forstår for det meste at holde seriøst udsalg
lige noget for mig...

ja jeg kan godt forstå du føler sådan.... rart med lidt ekstra sikkerhed....

Anmeld

12. september 2009

grinbidderen

malucca09 skriver:

Tark... Ham Valde er nu heller ikke den værste i verden

hihi mange tak..

Anmeld

12. september 2009

Bondepigen

malucca09 skriver:

Hmmm ja tossi-unge...
Hun har skældt mig ud hver gang jeg har taget den af, hele dagen... Så da hun skulle puttes fik hun den på hun blev ved med at vræle... Men nu har jeg taget den af hende.... Ungen var helt badet i sved...
Måske jeg bare skal gemme den væk

Var jeres billeder der?

fra M til E.

Haha, ja du må da hellere gemme den væk lidt. Men det er da dejligt, hun er glad for den!!!

"Lille Lucca, Lille Lucca fik en hue fin
 Holdt så meget af den, 
sov med den om natten....tralala"

Han kunne ikke kigge på computeren, da han skulle bruge ham der skulle hjælpe sin computer.... Men den brændte så lige sammen inden de skulle i gang...

Men Ove mener helt bestemt, at der ikke er sket dem noget. Når computeren fungerer igen, så køber vi en ekstra harddisk og smider dem over på..

Anmeld

12. september 2009

Klumpe-dumpe

bondepigen skriver:

Han kunne ikke kigge på computeren, da han skulle bruge ham der skulle hjælpe sin computer.... Men den brændte så lige sammen inden de skulle i gang...

Men Ove mener helt bestemt, at der ikke er sket dem noget. Når computeren fungerer igen, så køber vi en ekstra harddisk og smider dem over på..

Det er lidt underligt hun har det sådan med den hue... for hun har andre at den slags som hun ikke har samme forhold til men hmmm den er jo også rigtig fin til hende.... måske det er det

Hehe den sang havde jeg slet IKKE tænkt på... tak nu drøner den så rundt på øverste etage

orh det var godt. Ja det er altså en god ting lige at lave en back-up... siger jeg som heller ikke har alle foto på usb... Men jeg har ikke slettet nogle på cam

Anmeld

12. september 2009

Bondepigen

malucca09 skriver:

Hehe den sang havde jeg slet IKKE tænkt på... tak nu drøner den så rundt på øverste etage

Sorry

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.