Anonym skriver:
Ved godt det lyder fuldstændig skørt og er selv rigtig frustreret over det. Er helt enig med dig i at man burde kende menneskerne bedre inden man skal lave sådan en opgave, men "sådan ligger landet ikke"
Det er en modulopgave jeg har fået i dag og det med aktiviteten er kun et af 4 pkt. Vi skal lave. Samtidig har vi fået at vide at vi skal "fremlægge" den på torsdag og at vi bliver bedømt med bestået/ikke bestået for at få lov til at starten i praktikken her d.1 juni.
Hurra for at gå på den nye pædagoguddannelse hvor tingene ikke rigtig fungerer endnu og hvor vi er prøvekaniner. Øv altså. 
Jeg synes da ellers umiddelbart at det lyder meget fornuftigt. Du skal ud på en praktik, hvor du skal bruge teori og praksis. Inden I bliver sendt afsted, giver jeres underviser jer en opgave, hvor I skal vise at I fx kan finde frem til en aktivitet der passer til jeres målgruppe. Ikke fordi I nødvendigvis skal ende med at bruge den pågældende aktivitet, men fordi I skal vise at I kan finde frem til en aktivitet, og måske gøre jer nogle tanker om hvorfor I mener denne aktivitet KUNNE ramme jeres målgruppe.
Som en bonus, betyder opgaven at I har gennemgået noget relevant stof inden jeres praktik. Så selvom det overhovedet ikke er sikkert at den aktivitet du vælger til din opgave, ender med at være relevant, kan det være du, gennem din research, er stødt på nogen der istedet kan bruges.
Anmeld
Citér