Aktivitet for mennesker med funktionsnedsættelse.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

853 visninger
9 svar
2 synes godt om
26. maj 2015

Anonym trådstarter

Hej.

Jeg er pædagogstuderende og har fået en modulopgave hvor jeg bl.a. Skal finde på en aktivitet for den målgruppe jeg skal ud og arbejde med i min 2. Praktik.

Jeg skal være på et bosted for mennesker med psykisk og fysisk funktion nedsættelse, der udover er det eneste jeg ved om dem, at de er 18+

Er der nogle der har nogle gode forslag evt. Erfaringer til/med en aktivitet jeg evt. Kunne arbejde med ?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2015

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Skal du have det klart inden du starter? 

Jeg tænker bare om det ikke er nemmere når du har lært brugerne lidt at kende, så det også kan blive noget de synes er fedt. Men også for at se mulighederne - hvor begrænset er de her mennesker af deres handicap? Det er bare ærgeligt hvis du får planlagt en hel masse og det så ikke kan lade sig gøre

Anmeld Citér

26. maj 2015

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Skal du have det klart inden du starter? 

Jeg tænker bare om det ikke er nemmere når du har lært brugerne lidt at kende, så det også kan blive noget de synes er fedt. Men også for at se mulighederne - hvor begrænset er de her mennesker af deres handicap? Det er bare ærgeligt hvis du får planlagt en hel masse og det så ikke kan lade sig gøre

Ved godt det lyder fuldstændig skørt og er selv rigtig frustreret over det. Er helt enig med dig i at man burde kende menneskerne bedre inden man skal lave sådan en opgave, men "sådan ligger landet ikke"