Kommer aldrig ud af det

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. maj 2015

God-mor

Anonym skriver:

Er gift. Han lyver, overfor alle, han er agressiv med voldelige tendenser. Truende. Men jeg aner ikke hvordan jeg kommer ud af det. Han vil ikke flytte, og af personlige årsager er det ikke en mulighed for mig at flytte .... Har søgt seperatio hvilket vi så blev, men han ville ikke flytte og kommer så med både trusler og gode historier osv. Da der så er gået 2 mdr så bliver man automatisk "gift" igen.... Så back to square one. Jeg aner ikke mine levende råd. 

Jeg kan ikke forstå hvorfor du ikke kan flytte fra ham? Du må beskytte dine børn og dig selv imod hans adfærd. Søg hjælp ved kommunen og familie/venner, der må være noget hjælp at hente til dig og børnene. Som du nok selv er klar over er det yderst usundt for børn at leve sammen med en far som er voldelig, og det er dit ansvar at skærme dem fra det, da det kan få alvorlige konsekvenser for dem psykisk. Som andre nævner kan man altid tage på krisecenter, og det lyder da meget bedre end hvor i befinder jer lige nu. 

Håber du får modet til at pakke sammen og gå. Hellere i dag end i morgen, hvis manden er voldelig. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2015

Elgaard73

Anonym skriver:

Men det lader sig ikke gøre , så det er ikke en mulighed . 

Kan du ikke prøve at uddybe, hvorfor det ikke er en mulighed?

Det ville være lidt nemmere for os at rådgive dig, hvis du fortalte lidt mere om din situation.

Kram herfra.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.