Av for pokker...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

511 visninger
5 svar
1 synes godt om
25. maj 2015

DortheL

Er gravid 38+3, og har de voldsomste jag mod udgangen. Hvad betyder det?

Har prøvet at Google. Nogle skriver det er baby der støder mod nerver. Andre beskriver at det er livmoderhalsen, der forkortes. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2015

jenny4

Jeg ved det ikke, men kan genkende det du beskriver. Er 40+ og har den seneste uge følt det som om der var knive indvendigt.. Av av. 

Anmeld Citér

25. maj 2015

MysteriousAngel

DortheL skriver:

Er gravid 38+3, og har de voldsomste jag mod udgangen. Hvad betyder det?

Har prøvet at Google. Nogle skriver det er baby der støder mod nerver. Andre beskriver at det er livmoderhalsen, der forkortes. 

Her var det fordi hun sad fast og ihærdigt forsøgte at komme fri. 

Anmeld Citér

25. maj 2015

DortheL

jenny4 skriver:

Jeg ved det ikke, men kan genkende det du beskriver. Er 40+ og har den seneste uge følt det som om der var knive indvendigt.. Av av. 

Åh ja, følelsen af de knive. Puha!

Anmeld Citér

25. maj 2015

Hertz

Hos mig var det livmoderhalsen der blev kortere når jeg følte de jag der. For min søn stod slet ikk fast da jeg fødte. Og hver gang jeg havde nogle dage hvor det var rigtig slemt var jeg inde til scanninger og den blev kortere og kortere hver gang jeg havde haft de jag.

Anmeld Citér

25. maj 2015

Signe-bine

Jeg fik at vide, og googlede mig frem til, at det er når barnet står dybt i bækkenet og drejer sit hoved, så mærkes det som stik og jag lige i fisseløgsovsen :-P

På denne side står lidt om det under emnet "den sidste del af graviditeten, hovedet indstiller sig"

http://www.jordemoderforeningen.dk/nyhedsbreve/nyhedsbreve/nyhedsbrev-for-gravide/singlevisning/artikel/det-stikker-prikker-og-jager/

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.