Read the baby, not the books.
Sådan her ser vores søns værelse ud, han bliver 4 år i starten af juni.
Det er rigtig nemt at holde og har været ok billigt at sætte op.
Kasse systemet har vi købt i Harald Nyborg, kostede ikke det store, mener vi gav 120-150 kr for det og 9 kr pr kasse. Vi har skiftet kaserne ud engang imellem, da den fra Harald altså ikke holder super godt, men det fede ved kaserne er at det er almindelige stable kasser, derfor kan de også fås i andre butikker, Kvickly havde dem vi har du og de holder meget bedre.
Da de første stable kasser gik lidt i stykker, brugte vi dem i træ reolen du kan se på et af billederne, der opbevare jeg legetøj som er gået i stykker, men som jeg ikke tør smide ud før jeg er sikker på knægten har glemt det (indtil videre har noget af det ligget næsten et år)
Hans værelse er holdt meget simpelt, så det ikke forstyrre hans koncentration og det gør også at han har lettere ved selv at rydde det op efter sig. Fjernede kun lige noget magnet legetøj fra gulvet og rettede bøgerne og redte sengen, inden jeg tog billeder, så han holder det super fint selv.
Jeg ville SÅ gerne have samme gode opbevarings muligheder i resten af huset! :-)
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld
Citér