Opbevaring af legetøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.212 visninger
9 svar
7 synes godt om
25. maj 2015

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Ja jeg sidder og vil gerne optimere opbevaring af sønnens legetøj så han får mere gulvplads på værelset :)

Jeg kigger på IKEA da det er vores mulighed i forhold til pris og mængde og afstand ;)

MEN er der nogen der har det og ved om man kan bruge andre bokse i det end dem de selv har?

Vi har nemlig allerede en del bokse til hans legetøj, men mangler bare flere, og en mulighed for at de ikke står ovenpå hinanden, så det er nemmere for ham at tage dem ud selv :)

Så hvad har I af indretning til drenge med MANGE biler af alle mulige størrelser, og diverse bamser af alle mulige former, og tonsvis af andet legetøj på ikke alt for meget plads???

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2015

marieo

Wampires skriver:

Ja jeg sidder og vil gerne optimere opbevaring af sønnens legetøj så han får mere gulvplads på værelset :)

Jeg kigger på IKEA da det er vores mulighed i forhold til pris og mængde og afstand ;)

MEN er der nogen der har det og ved om man kan bruge andre bokse i det end dem de selv har?

Vi har nemlig allerede en del bokse til hans legetøj, men mangler bare flere, og en mulighed for at de ikke står ovenpå hinanden, så det er nemmere for ham at tage dem ud selv :)

Så hvad har I af indretning til drenge med MANGE biler af alle mulige størrelser, og diverse bamser af alle mulige former, og tonsvis af andet legetøj på ikke alt for meget plads???

Har set flere der hænger Ikeas kasser til sko op, og putter legetøj i dem. Synes virker smart og fylder jo ingenting 

Anmeld Citér

25. maj 2015

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Vi har en kommode med plastbokse. 

Vi har Ikeas halvhøje seng. Under den står kommoden i den ene side. Og i den anden side har jeg fået sat hylder op på væggen, hvor bilerne står. Derudover er der også etableret hyggehjørne med madras, bøger og bamser så har vi også to boghylder på væggen i den øverste del. 

Ellers er der ikke så meget andet end et bord med stol samt biltæppe på gulvet. Så der er god plads - men lige for tiden vil han hellere lege i stuen 

Anmeld Citér

25. maj 2015

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.

Sådan her ser vores søns værelse ud, han bliver 4 år i starten af juni.

Det er rigtig nemt at holde og har været ok billigt at sætte op.

Kasse systemet har vi købt i Harald Nyborg, kostede ikke det store, mener vi gav 120-150 kr for det og 9 kr pr kasse. Vi har skiftet kaserne ud engang imellem, da den fra Harald altså ikke holder super godt, men det fede ved kaserne er at det er almindelige stable kasser, derfor kan de også fås i andre butikker, Kvickly havde dem vi har du og de holder meget bedre.

Da de første stable kasser gik lidt i stykker, brugte vi dem i træ reolen du kan se på et af billederne, der opbevare jeg legetøj som er gået i stykker, men som jeg ikke tør smide ud før jeg er sikker på knægten har glemt det (indtil videre har noget af det ligget næsten et år)

Hans værelse er holdt meget simpelt, så det ikke forstyrre hans koncentration og det gør også at han har lettere ved selv at rydde det op efter sig. Fjernede kun lige noget magnet legetøj fra gulvet og rettede bøgerne og redte sengen, inden jeg tog billeder, så han holder det super fint selv.

Jeg ville SÅ gerne have samme gode opbevarings muligheder i resten af huset! :-)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

25. maj 2015

EAF

Ja jeg sidder og vil gerne optimere opbevaring af sønnens legetøj så han får mere gulvplads på værelset

Jeg kigger på IKEA da det er vores mulighed i forhold til pris og mængde og afstand

Vi har nemlig allerede en del bokse til hans legetøj, men mangler bare flere, og en mulighed for at de ikke står ovenpå hinanden, så det er nemmere for ham at tage dem ud selv

Vi har en rumdeler med 16-24 hylder (pris 100kr.) med god plads til kasser, så er der nok at tage fat på både ovenpå og nederst. Derudover har vi en reol med plads til 12 små grå kasser (pris: gratis) hvor hans LEGO kan være i og dem har vi to af, men bruger kun den ene. 

Beklager kvaliteten, ipaden er noget makværk i den forbindelse. 

Vi flyttede dog lige igår hans legeværelse ovenpå, da der skal være dagpleje nedenunder så vi har fået lidt ekstra plads i form af indbyggede skabe. Men vi har haft det hele nedenunder ellers. Og stadigvæk med god plads på gulvet, men tænker lidt at arealer også har en del at sige. 

Vi har også IKEAs trappe reol med tilhørende kasser men inde i hans soveværelse. Har dog ikke prøvet med andre kasser. (Pris: Ingen anelse, men den havde I vist selv...)

Elias er 5 år. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

26. maj 2015

Wampires

tusind tak for alle de kreative billeder og ideer 

Det er en stor hjælp for synes hurtigt man ender i den samme rille og så er det svært at finde noget der passer både til ham nu men også når han bliver lidt ældre :)

Anmeld Citér

26. maj 2015

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.
Wampires skriver:

tusind tak for alle de kreative billeder og ideer 

Det er en stor hjælp for synes hurtigt man ender i den samme rille og så er det svært at finde noget der passer både til ham nu men også når han bliver lidt ældre :)

Jeg synes det så fedt når man kan se andres måde at gøre tingene på, så man kan lade sig inspirere :-)

Anmeld Citér

26. maj 2015

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Wampires skriver:

Bamserne sidder på svævehylder oppe under loftet, diverse legetøj i stuva skabe og skuffer og små metal biler har jeg planer om skal op på væggen på nogle magnet lister over gulvpuslespillet med vej og bymotiv 

ellers er der bøger på Ikeas gallerihylder.

Anmeld Citér

26. maj 2015

Wampires

skovrup skriver:

Jeg synes det så fedt når man kan se andres måde at gøre tingene på, så man kan lade sig inspirere :-)

Lige præcis :)

Anmeld Citér

26. maj 2015

Wampires

sommerbarn<3 skriver:

Bamserne sidder på svævehylder oppe under loftet, diverse legetøj i stuva skabe og skuffer og små metal biler har jeg planer om skal op på væggen på nogle magnet lister over gulvpuslespillet med vej og bymotiv 

ellers er der bøger på Ikeas gallerihylder.

Har du mulighed for et billede?

For det lyder ret genialt :)

og tror det vil passe godt til os da de fleste af hans biler er af metal :D

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.