Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Os&lilledig skriver: Stort tillykke...! Nu begyndte hormonella at græde. Så stort efter SÅ mange år
Stort tillykke...! Nu begyndte hormonella at græde. Så stort efter SÅ mange år
1000 tak <3
Jeg har også fældet nogle tårer de sidste par dage, jeg er både lykkelig, men også meget nervøs...
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
FruOlsen skriver: Hjertelig tillykke! Jeg har også lige testet positiv efter næsten 2 år (+ en SA og en MA), så med dit endnu længere forløb kan jeg virkelig godt forstå din glæde! Jeg havde selv svært ved at finde terminsgrupperne, men efter en søgning fandt jeg mødregrupper - er det mon det samme? https://www.baby.dk/Forum/MotherGroupList.aspx
Hjertelig tillykke! Jeg har også lige testet positiv efter næsten 2 år (+ en SA og en MA), så med dit endnu længere forløb kan jeg virkelig godt forstå din glæde!
Jeg havde selv svært ved at finde terminsgrupperne, men efter en søgning fandt jeg mødregrupper - er det mon det samme? https://www.baby.dk/Forum/MotherGroupList.aspx
1000 tak <3 Og stort tillykke til dig også! <3 Ked af du også har oplevet den ulykke at miste! :(
Nu er det nu, vi skal være mødre!
Jo, det er dem! Tak :)
Krussedulle skriver: Stort stort tillykke Iha hvor er det bare fantastisk!!
Stort stort tillykke
Iha hvor er det bare fantastisk!!
1000 tak
5timesacharm..right? skriver: stort stort tillykke!!
stort stort tillykke!!
Loa skriver: Håber SÅ meget den bliver der denne gang!! Det MÅ være din tur nu
Håber SÅ meget den bliver der denne gang!!
Det MÅ være din tur nu
1000 tak, søde Loa! <3
Ja, nu er det min tur.. <3
Troldemommi skriver: 4 år, så må det virkelig også være din tur nu, rigtig rigtig stort tillykke, og alt mulig held og lykke med graviditeten Monica
4 år, så må det virkelig også være din tur nu, rigtig rigtig stort tillykke, og alt mulig held og lykke med graviditeten
Monica
Lisbeth1985 skriver: Tillykke søde!!!
Tillykke søde!!!
1000 tak søde <3
Kæmpe stort tillykke !!!
For at spiren bliver hvor den skal
Stort tillykke
SDD skriver: Kæmpe stort tillykke !!! For at spiren bliver hvor den skal
Det håber jeg også
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128