klassisk musik: vuggevise

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.751 visninger
5 svar
0 synes godt om
12. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
håber nogen kan hjælpe mig..
Det er stort set altid de samme stykker de bruger til musik uroerne, og nu leder jeg efter de originale klassiske musikstykker... tror det er Bach, Mozart og Beethoven der har lavet dem? nogen der kan hjælpe?

knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2009

Mimic

brahms vuggevise er en klassiker... her er den med sang, det er dog ikke alle der kan lide den... den er lavet med mange forskellige tekster, desuden kan man mange steder købe musik der er beregnet til babyer
http://www.youtube.com/watch?v=YLc2QoJqF8Q

Anmeld

12. september 2009

NaFe

ja det er nemlig de dårligste uroer vi har her hjemme i dk syntes jeg....hader de melodier de spiller. Var så i usa og besøge min søster da jeg garvid...hold da op...udvalget er mega stort der ovre...og fandt så sådan en der spiller klassisk musik...og feluca elsker den, den får hende altid til a falde til ro... Men ledte altså med lys og lygte her hjemme og kunne ikke finde nogen i butikkerne..så måske over nettet sku du prøve...håber det lykkes

Anmeld

12. september 2009

Moderator

Feluca09 skriver:

ja det er nemlig de dårligste uroer vi har her hjemme i dk syntes jeg....hader de melodier de spiller. Var så i usa og besøge min søster da jeg garvid...hold da op...udvalget er mega stort der ovre...og fandt så sådan en der spiller klassisk musik...og feluca elsker den, den får hende altid til a falde til ro... Men ledte altså med lys og lygte her hjemme og kunne ikke finde nogen i butikkerne..så måske over nettet sku du prøve...håber det lykkes

Tiny Love har lavet nogen som spiller klassisk musik dem kan du få mange steder i DK

Anmeld

12. september 2009

Moderator

Linda skriver:

brahms vuggevise er en klassiker... her er den med sang, det er dog ikke alle der kan lide den... den er lavet med mange forskellige tekster, desuden kan man mange steder købe musik der er beregnet til babyer
http://www.youtube.com/watch?v=YLc2QoJqF8Q

ja, den er self. en klassiker men det er faktisk specifikt den med Bach jeg leder efter... synes bare den er så dejlig men kan ikke huske hvad det er for én... æv æv æv

Anmeld

12. september 2009

Moderator

kom frisk
slet ikke flere bud? (det er IKKE den der kaldes ARIA)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.