Sygdagpenge barsel og a kasse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

339 visninger
5 svar
0 synes godt om
24. maj 2015

Anonym trådstarter

jeg er medlem af en fagforening, det har jeg været i 15 måneder nu. Jeg har li meldt mig ledig efter uddannelse og venter nu på at modtage dagpenge. Jeg har fået brok og bækkenløsning så mit spørgsmål er, hvis jeg sygemelder mig og får sygdagpenge frem til min barsel er jeg så berigtiget til barsels dagpenge eller er jeg kun det hvis jeg er ledig og modtager dagpenge af a-kasse ? Der står nemlig man skal være tilknyttet arbejdes marked eller a kassen 13 uger før barsel ? 

Håber ikk det for rodet

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2015

Mom2

Anonym skriver:

jeg er medlem af en fagforening, det har jeg været i 15 måneder nu. Jeg har li meldt mig ledig efter uddannelse og venter nu på at modtage dagpenge. Jeg har fået brok og bækkenløsning så mit spørgsmål er, hvis jeg sygemelder mig og får sygdagpenge frem til min barsel er jeg så berigtiget til barsels dagpenge eller er jeg kun det hvis jeg er ledig og modtager dagpenge af a-kasse ? Der står nemlig man skal være tilknyttet arbejdes marked eller a kassen 13 uger før barsel ? 

Håber ikk det for rodet

Snak med udbetaling Danmark, de vil kunne give dig svar.

Anmeld Citér

25. maj 2015

FrkGranger

Anonym skriver:

Håber ikk det for rodet

Det er du...

Jeg blev selv ledig 1. januar 2014 og fik dagpenge og sygemeldt 12. februar hvor jeg fik sygedagpenge, hvor efter jeg gik på barsel og fik barselsdagpenge 4 uger før termin, fra den 23. april..

Anmeld Citér

25. maj 2015

Anonym trådstarter

FrkGranger skriver:

Det er du...

Jeg blev selv ledig 1. januar 2014 og fik dagpenge og sygemeldt 12. februar hvor jeg fik sygedagpenge, hvor efter jeg gik på barsel og fik barselsdagpenge 4 uger før termin, fra den 23. april..

Er det lige mange penge man får i dagpenge sygdagpenge og barsels dagpenge ? 

Anmeld Citér

25. maj 2015

FrkGranger

Anonym skriver:

Er det lige mange penge man får i dagpenge sygdagpenge og barsels dagpenge ? 

Ja jeg har fået højeste sats som er 4135 om ugenfør skat, på alm dagpenge, sygedagpenge og barselsdagpenge

Anmeld Citér

25. maj 2015

Anonym trådstarter

FrkGranger skriver:

Ja jeg har fået højeste sats som er 4135 om ugenfør skat, på alm dagpenge, sygedagpenge og barselsdagpenge

Okay Tak for svar 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.