Hej Piger 
Jeg læser til pædagog og er ved at være færdig med min 2. praktik, har så 5-6 uger tilbage af 4. semester. Jeg får revalidering, da jeg tidligere har haft depressioner og i den forbindelse været på kontanthjælp i flere år.
Sagen er den at jeg overvejer, ja nærmest har besluttet at jeg vi holde et halvt års orlov efter sommerferien. Grunden er at jeg er enlig mor til 2 og bor 70 km fra min skole, jeg har altså nogle rigtig lange dage med meget transport, da jeg hverken har bil eller korekort så jeg er med bus. Jeg vi gerne flytte til den by min skole ligger i, men det er rigtig svært at finde lejlighed der, der ikke koster en formue. Især min søn lider meget af at jeg har været så meget væk og han ofte er blevet passet af forskellige venner. Så jeg vi bruge det have år til at finde lejlighed, flytte og i det hele taget være der for mine børn.
Men til mit spørgsmål: Kan jeg fortsat få revalidering i det halve år jeg har orlov? Eller kontanthjælp?
Må jeg arbejde som vikar i den institution jeg har været i praktik i? Det vil være få vagter det drejer sig om, højst et par stykker om måneden, men vil gerne hjælpe dem derude, og selvfølgelig også gerne se børnene igen.
Kunne være dejligt hvis en herinde kunne svare på mine spørgsmål 
Anmeld
Citér