første iui overstået

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.245 visninger
9 svar
1 synes godt om
24. maj 2015

Kærlighediminmave

Så blev jeg insemineret for første gang med 100 mill. Celler. Sku iorden med en mand der var til karneval hele dagen. Hentede ham kl 20.30 og så lavede vi lidt forarbejde inden vi lagde os til at sove  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2015

Os&lilledig

nullermand15 skriver:

Så blev jeg insemineret for første gang med 100 mill. Celler. Sku iorden med en mand der var til karneval hele dagen. Hentede ham kl 20.30 og så lavede vi lidt forarbejde inden vi lagde os til at sove  

Holy Moses.. Det var sgu mange :p han kunne være en verdens klasse doner :p 

vi har fået max 33 mill fra en doner  

stort held og lykke

Anmeld Citér

24. maj 2015

Kærlighediminmave

Os&lilledig skriver:

Holy Moses.. Det var sgu mange :p han kunne være en verdens klasse doner :p 

vi har fået max 33 mill fra en doner  

stort held og lykke

Jeg troede slet ikke man kunne lave så mange og han var endda til karneval hele dagen og sex Igår aftes da han kom hjem, han fejler i hvert fald ikke noget, og han var så stolt da vi fik det af vide haha  

Anmeld Citér

24. maj 2015

Kærlighediminmave

Er det normalt at prutte vildt meget efter iui?  Er totalt oppustet, det bider og næver lidt og så har jeg vildt meget luft i maven. Eller er det bare mig  

Anmeld Citér

24. maj 2015

Os&lilledig

nullermand15 skriver:

Er det normalt at prutte vildt meget efter iui?  Er totalt oppustet, det bider og næver lidt og så har jeg vildt meget luft i maven. Eller er det bare mig  

Husk lige at du har fået 100 mill celler op er sted hvor der ALTID kommer så mange celler op, sprøjtet direkte op i livmoderen.. Så ja det er helt normalt

Anmeld Citér

24. maj 2015

Kærlighediminmave

Os&lilledig skriver:

Husk lige at du har fået 100 mill celler op er sted hvor der ALTID kommer så mange celler op, sprøjtet direkte op i livmoderen.. Så ja det er helt normalt

Okay det med luft i maven ku jeg bare ikke få til at hænge sammen med det, det er jo to forskellige steder

Anmeld Citér

24. maj 2015

Os&lilledig

nullermand15 skriver:

Okay det med luft i maven ku jeg bare ikke få til at hænge sammen med det, det er jo to forskellige steder

Jeg fik det også alle gangene  

evt pga ægløsning 

Anmeld Citér

24. maj 2015

Kærlighediminmave

Os&lilledig skriver:

Jeg fik det også alle gangene  

evt pga ægløsning 

Ja det kan selvfølgelig være det havde jeg ikke tænkt på. Har aldrig oplevet det før, kun ved mens

Anmeld Citér

24. maj 2015

Os&lilledig

nullermand15 skriver:

Ja det kan selvfølgelig være det havde jeg ikke tænkt på. Har aldrig oplevet det før, kun ved mens

Du skal også huske at den ægløsende sprøjte indeholder HCG som giver kunstige graviditets symptomer  

Anmeld Citér

24. maj 2015

Kærlighediminmave

Os&lilledig skriver:

Du skal også huske at den ægløsende sprøjte indeholder HCG som giver kunstige graviditets symptomer  

Ah det vidste jeg ikke. Men føler mig nu ikke gravid. Prutter bare meget. Niven og hiven tror jeg bare er fra inseminationen

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.