Frisk blod 2 dage før forventer mens.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

407 visninger
5 svar
0 synes godt om
24. maj 2015

Maj 1978

Hej 

Jeg har i lang tid læst jeres spændende indlæg. 

Jeg fik fjernet hornon spiral sidst i okt 2014. Og blev då gravid 14 dage efter, hvilket jeg ikke var klar  over.

Jeg havde så en GUL 13. Dec 2014, (akut), så måtte opereres straks og de fjernede højre æggeleder.  

Jeg har regelmæssige cyklus, ca 26 dage og bløder i 2 dage  

Jeg er 37 år og det er faktisk det som skræmmer mig. Fertiliteten falder efter 35 år, og nu har jeg oven i købet  kun 1 æggeleder  

Jeg troede så den var der denne måned  

Men så begyndte jeg at bløde lørdag morgen frisk blod  - ikke voldsomt. Men jeg bløder. Min mens burde først komme på mandag. 

Hvad er jeres erfaringer efter GUL.  

Synes godt nok ens krop kan snyde en med kvalme, humørsvingninger og udflåd Osv

Mange kærlige hilsner 

en som var dybt ked af det i går. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2015

Maj 1978

Maj 1978 skriver:

Hej 

Jeg har i lang tid læst jeres spændende indlæg. 

Jeg fik fjernet hornon spiral sidst i okt 2014. Og blev då gravid 14 dage efter, hvilket jeg ikke var klar  over.

Jeg havde så en GUL 13. Dec 2014, (akut), så måtte opereres straks og de fjernede højre æggeleder.  

Jeg har regelmæssige cyklus, ca 26 dage og bløder i 2 dage  

Jeg er 37 år og det er faktisk det som skræmmer mig. Fertiliteten falder efter 35 år, og nu har jeg oven i købet  kun 1 æggeleder  

Jeg troede så den var der denne måned  

Men så begyndte jeg at bløde lørdag morgen frisk blod  - ikke voldsomt. Men jeg bløder. Min mens burde først komme på mandag. 

Hvad er jeres erfaringer efter GUL.  

Synes godt nok ens krop kan snyde en med kvalme, humørsvingninger og udflåd Osv

Mange kærlige hilsner 

en som var dybt ked af det i går. 

Er der slet ikke nogen som har nogle erfaringer med GUL og hvor lang tid det tog at blive gravid igen ? 

Anmeld Citér

24. maj 2015

Hike

Det kan nok ikke helt sammenlignes da jeg var 24 da jeg havde en GUL og fik fjernet den ene æggeleder. Jeg blev gravid igen med det samme, og nåede ikke at få min menstruation efter operationen. 

Jeg fik desuden at vide, at det ikke skulle have noget at sige, at jeg mangler en æggeleder i forhold til graviditet. Da den ene tilbageværende æggeleder, kan optage æg fra begge æggestokke 

Jeg er nu gravid med nummer 3 som også er lavet i første forsøg, så for mig har det ingen betydning haft.

Jeg håber det snart lykkedes for dig  

Anmeld Citér

24. maj 2015

Maj 1978

Hike skriver:

Det kan nok ikke helt sammenlignes da jeg var 24 da jeg havde en GUL og fik fjernet den ene æggeleder. Jeg blev gravid igen med det samme, og nåede ikke at få min menstruation efter operationen. 

Jeg fik desuden at vide, at det ikke skulle have noget at sige, at jeg mangler en æggeleder i forhold til graviditet. Da den ene tilbageværende æggeleder, kan optage æg fra begge æggestokke 

Jeg er nu gravid med nummer 3 som også er lavet i første forsøg, så for mig har det ingen betydning haft.

Jeg håber det snart lykkedes for dig  

Åh! Dejligt at høre. 

Hvor gammel er du Idag??

jeg har læst og fået at vide forskellige ting. 

Fået at vide at den ene æggeleder fungerer magnetisk. Og andre siger at det gør den ikke. At den ikke kan fange æg fra den anden side. Begge er læger. Så der er forskellige meninger 

jeg blev opereret dec. Er gået igang feb. Men der er stadig ikke gevinst. Ig vi bruger ÆL-test. 

Det er sgu svært. Synes jeg. 

Anmeld Citér

25. maj 2015

Hike

Maj 1978 skriver:

Åh! Dejligt at høre. 

Hvor gammel er du Idag??

jeg har læst og fået at vide forskellige ting. 

Fået at vide at den ene æggeleder fungerer magnetisk. Og andre siger at det gør den ikke. At den ikke kan fange æg fra den anden side. Begge er læger. Så der er forskellige meninger 

jeg blev opereret dec. Er gået igang feb. Men der er stadig ikke gevinst. Ig vi bruger ÆL-test. 

Det er sgu svært. Synes jeg. 

Jeg er 28 i dag..

Øv, ventetiden må være hård når man ønsker det mere end noget andet, og gør alt for at det skal lykkedes. Jeg håber lykken snart tilsmiler jer 

Anmeld Citér

25. maj 2015

Maj 1978

Hike skriver:

Jeg er 28 i dag..

Øv, ventetiden må være hård når man ønsker det mere end noget andet, og gør alt for at det skal lykkedes. Jeg håber lykken snart tilsmiler jer 

Ja. Det er hårdt synes jeg. 

Man vil det så gerne, og der sker bare ingenting. 

Så håber at der sker noget i nærmeste fremtid. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.