gravid og frodig!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. maj 2015

Anonym trådstarter

Mullesmith skriver:

Det var satme hårdt  men gør Det gerne igen 

det kan jeg dælme godt forstå! 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2015

sulo

Anonym skriver:

hej piger! 

haha, ja som overskriften hentyder lidt til 

Jer der har 20+ kg for meget, hvordan så jeres maver ud i løbet af graviditeten? og hvornår kunne man se det var en gravid mave og ikke bare ekstra delle 

jeg vejer selv 30 kg for meget og er idag 9+0. men der er ingen ændringer og når man har ekstra på sidebenene blev jeg nys 

Gerne billeder! er lidt nysgerrig! 

(kan åbenbart ikke ligge billede op lige nu ! )

Hej, inden min første graviditet havde jeg taget mig sammen og lige nøjagtigt tabt 20 kg til lige under 80 kg, men tog det hele på under graviditeten, billed 1 er jeg 14+5 og billed 2 34+0 en uge før jeg fødte.

Jeg nåede kun at tabe 14 kg inden denne graviditet, vejede 86 kg fra start og havde en del siddende på maven endnu, allerede efter uge 7 var det svært at skjule, på billed 3 er jeg 12+3.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

26. maj 2015

Benjamins'mor

Da jeg blev gravid med min søn vejede jeg 72 kg. Man kunne først se noget i uge 20. 

Med min datter havde jeg ikke tabt det jeg tog på med min søn, og der kunne man se det allerede i uge 14.

Anmeld Citér

26. maj 2015

Anonym trådstarter

sulo skriver:

Hej, inden min første graviditet havde jeg taget mig sammen og lige nøjagtigt tabt 20 kg til lige under 80 kg, men tog det hele på under graviditeten, billed 1 er jeg 14+5 og billed 2 34+0 en uge før jeg fødte.

Jeg nåede kun at tabe 14 kg inden denne graviditet, vejede 86 kg fra start og havde en del siddende på maven endnu, allerede efter uge 7 var det svært at skjule, på billed 3 er jeg 12+3.

Ja hold da op en lille fin gravid mave allerede 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.