Playtray

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

700 visninger
4 svar
3 synes godt om
24. maj 2015

snuskesmor

Er der nogen der ved, om playtray (playtray.dk) kommer med en strop til at sætte mellem barnets ben? Det har de gjort, men jeg kan ikke se nogen strop på billederne på hjemmesiden, så jeg er bange for at de har ændret modellen? Skal bruge den med en gammel Tripp Trapp stol med træbøjle...

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
snuskesmor skriver:

Er der nogen der ved, om playtray (playtray.dk) kommer med en strop til at sætte mellem barnets ben? Det har de gjort, men jeg kan ikke se nogen strop på billederne på hjemmesiden, så jeg er bange for at de har ændret modellen? Skal bruge den med en gammel Tripp Trapp stol med træbøjle...

Jeg tror ikke der er en strop med, men at det bare kan klikkes på? - Jeg aner det ikke, men det er sådan jeg læser det. 

Er der da ikke strop i stolen?

Anmeld Citér

24. maj 2015

Noahmor

snuskesmor skriver:

Det gør den. Har lige købt et nyt og der er stadig strop med. 

Anmeld Citér

24. maj 2015

snuskesmor

MummiT skriver:

Jeg tror ikke der er en strop med, men at det bare kan klikkes på? - Jeg aner det ikke, men det er sådan jeg læser det. 

Er der da ikke strop i stolen?

Der er strop i stolen, men bordet passer ikke så godt til den gamle stol-model, så der kommer et ret stort mellemrum. Jeg har læst at det skulle fungere bedre med kun playtray.

Anmeld Citér

24. maj 2015

snuskesmor

Noahmor skriver:

Det gør den. Har lige købt et nyt og der er stadig strop med. 

Super, tak!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.