Pergotime

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

507 visninger
10 svar
1 synes godt om
23. maj 2015

Musen91

Andre end mig der har de vildeste humørsvingninger af pergotime? Det er helt forfærdeligt kan ikke holde mig selv ud! Skælder alt og alle ud hele tiden! Og føler bare jeg er totalt åndssvag og sindsyg! 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2015

Kærlighediminmave

SabrinaSkov skriver:

Andre end mig der har de vildeste humørsvingninger af pergotime? Det er helt forfærdeligt kan ikke holde mig selv ud! Skælder alt og alle ud hele tiden! Og føler bare jeg er totalt åndssvag og sindsyg! 

Jep  

Anmeld Citér

24. maj 2015

Musen91

nullermand15 skriver:

Jep  

Jeg synes det er helt forfærdeligt! 

Tuder over alt og hele tiden! Godt jeg forhåbentlig snart er færdig med de piller 

Anmeld Citér

24. maj 2015

Kærlighediminmave

SabrinaSkov skriver:

Jeg synes det er helt forfærdeligt! 

Tuder over alt og hele tiden! Godt jeg forhåbentlig snart er færdig med de piller 

Ja meget. Jeg sad og tudede og alle tv programmer der viste den mindste smule følelser  

Anmeld Citér

24. maj 2015

Musen91

nullermand15 skriver:

Ja meget. Jeg sad og tudede og alle tv programmer der viste den mindste smule følelser  

Haha ja! 

Jeg har det på samme måde, og så bliver jeg ved totalt sur over ingenting. Og det går desværre ud over dem der er tætte på mig engang imellem. Åh altså. 

Hvor lang tid tog det fra du havde taget den sidste pergotime til du ikke havde det sådan mere?  

Anmeld Citér

24. maj 2015

Kærlighediminmave

SabrinaSkov skriver:

Haha ja! 

Jeg har det på samme måde, og så bliver jeg ved totalt sur over ingenting. Og det går desværre ud over dem der er tætte på mig engang imellem. Åh altså. 

Hvor lang tid tog det fra du havde taget den sidste pergotime til du ikke havde det sådan mere?  

Det gik ikke rigtig over for jeg fortsatte på gonal f lige efter.

Anmeld Citér

24. maj 2015

Musen91

nullermand15 skriver:

Det gik ikke rigtig over for jeg fortsatte på gonal f lige efter.

Ja okay. 

Har det nemlig ikke sådan på gonal f og tog de sidste pergotime torsdag aften så vil håbe det snart er ovre!  

Anmeld Citér

25. maj 2015

Baby-Crazy

Jeg er på 4. Omgang Pergotime... Mit tuderi er blevet værre og værre for hver måned 

Anmeld Citér

25. maj 2015

Musen91

Baby-Crazy skriver:

Jeg er på 4. Omgang Pergotime... Mit tuderi er blevet værre og værre for hver måned 

Årh din stakkel! Håber det er sidste gang jeg er på dem for jeg kan ikke holde det ud! 

Anmeld Citér

25. maj 2015

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
SabrinaSkov skriver:

Kan jeg rigtig godt huske 

Jeg var enten helt oppe i lyserøde skyer og blomsterponyer eller en rigtig djævel hvor alle bare var imod mig...

Hvis det er første omgang er effekten også værre ;)

Jeg fik det af 2 omgange og anden gange var effekten lidt mindre selvom dosis var større...

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.