Hej piger,
Jeg mangler jeres erfaring. Jeg har pco og er startet på pergotime. Det er min anden cyklus, hvor jeg tager det.
Jeg har I begge to cyklusser været ved min gyn, hvor hun så at jeg havde ét stort æg (25 mm). Dagene efter fik jeg så at vide at vi skulle have sex.
Jeg har i begge cyklusser taget ægløsningsteste efter min scanning, og det er tydeligt at der kommer en LH stigning, da testen går fra kun at have en streg til to - men stregerne er aldrig lige tydelige. Både denne gang, men også sidste gang, får jeg en test, der kun er NÆSTEN positiv. Jeg tester 2 gange om dagen og den er aldrig oppe og toppe? Efter den har været næsten positiv, bliver den langsomt negativ igen..
Er der nogle der har erfaring med dette? Jeg frygter jo, at jeg producerer for lidt LH til at kunne give ægløsning - hvis man overhovedet kan producere for lidt? Det er tydeligt at der sker noget på mine teste omkring cd17, men som sagt giver den aldrig et helt positivt svar.
Jeg har både ælslim nogle dage før, og så bliver mine brystvorter MEGET ømme samme dag, som der ses en lille stigning på testene.
Hvad tænker I?
Anmeld
Citér