skal jeg spørge ham?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

868 visninger
8 svar
23 synes godt om
23. maj 2015

Anonym trådstarter

Min eks og jeg skal i statsforvaltningen igen og min far har tilbudt at tage med som bisidder igen. Jeg er dog blevet det stærkere rent psykisk at jeg sagtens 

ville kunne klare det hvis det kun er mig, min eks og de professionelle men hvis han tager sin mor med ved jeg at jeg desværre har brug for støtte, for hun kører psykisk terror på alle der ikke gør som hun vil.

Kan jeg tillade mig at skrive til min eks og spørge om hun skal med og så bedømme derfra? Eller vil jeg kunne bede hende om at tie stille hvis hun kommer med (sidst overtog hun fuldstændigt styringen fra min eks og forsøgte at fjerne mig fra vores barns liv)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2015

jenny4

Jeg synes da bare du skal tage din far med for at være på den sikre side. Uanset hvad er 4 par øjne og ører bedre end 2.

Anmeld Citér

23. maj 2015

EKAB

Profilbillede for EKAB

Du kan da sagtens spørge. 

Alternativt kan din far tage med, og hvis ex svigermor så er der, så kan han gå med ind. 

Hvis hun ikke er der, kan han jo blive udenfor.

Anmeld Citér

23. maj 2015

Hertz

Du har ret til nede i SF at sige at hun ikk må komme med ind. Man må kun ha bisidder med hvis begge forældre er enige i det. Det eneste man har krav på at ha med ind er en advokat. 

Anmeld Citér

23. maj 2015

Anonym trådstarter

jenny4 skriver:

Jeg synes da bare du skal tage din far med for at være på den sikre side. Uanset hvad er 4 par øjne og ører bedre end 2.

Det gjorde jeg også første gang, hvor det hele gik stille og roligt, men gangen efter havde han sin mor med fordi han havde følt sig truet af min far og jeg.

Hver gang min eks og jeg snakker indbyrdes går det fint, vi har endda fået lavet en samværssaftale uden statsamtet men så blander hun sig og har endda fået det så langt ud at vi har været tæt på at skulle have fogedretten indover.

Anmeld Citér

23. maj 2015

Anonym trådstarter

Hertz skriver:

Du har ret til nede i SF at sige at hun ikk må komme med ind. Man må kun ha bisidder med hvis begge forældre er enige i det. Det eneste man har krav på at ha med ind er en advokat. 

Kommer jeg så ikke til at se ud som om jeg ikke vil samarbejde med ham? Det har de nemlig forsøgt at bruge som argument for at vi ikke skulle have fælles forældremyndighed.  (Virkede heldigvis ikke)

Anmeld Citér

23. maj 2015

Mimic

Anonym skriver:

Kommer jeg så ikke til at se ud som om jeg ikke vil samarbejde med ham? Det har de nemlig forsøgt at bruge som argument for at vi ikke skulle have fælles forældremyndighed.  (Virkede heldigvis ikke)

slet ikke, så længe du lægger det op til at det er en sag mellem ham og dig, du skal gøre det klart at du siger nej da det er JER der skal have et samarbejde op og køre

Anmeld Citér

23. maj 2015

alenemor42

Som tidligere skrevet så skal du gøre klart at din svigermor ikke skal med ind som bisidder.... det er du i din fulde ret til, dog vil din ex nok sige det samme hvis du har din far med og det må du så acceptere.

Statsforvaltningen kan ikke afgørende om i skal have fælles forældremyndighed. .. det kan kun retten. Desuden er det meget svært at få ene forældremyndighed 

Anmeld Citér

23. maj 2015

Anonym trådstarter

alenemor42 skriver:

Som tidligere skrevet så skal du gøre klart at din svigermor ikke skal med ind som bisidder.... det er du i din fulde ret til, dog vil din ex nok sige det samme hvis du har din far med og det må du så acceptere.

Statsforvaltningen kan ikke afgørende om i skal have fælles forældremyndighed. .. det kan kun retten. Desuden er det meget svært at få ene forældremyndighed 

Det lykkedes hans mor at bruge de tricks mod hans far da min eks var lille så nu prøver hun de samme på mig.

Men vi har talt sammen og er blevet enige om Ingen bisiddere. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.