Anbefal en lille bil!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

493 visninger
9 svar
11 synes godt om
23. maj 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Ja, i forb. med at jeg forholdsvis snart begynder på at tage kørekort har min mor og jeg snakket om at købe en fælles bil som skal stå hos mig, men som hun også kan "booke" og bruge. (Og som vi også vil leje ud på gomore.dk når vi ikke selv bruger den)

Vi er enige om at det skal være en lille bil. Dog skal der være plads til en autostol. Der behøver ikke være plads til en barnevogn i baggagerummet, da vi har både en meget lille og en lidt større klapvogn. - Den lille kan være i selv en Panda, så den burde kunne være i de fleste biler

Så ja, anbefal en lille bil der er forholdsvis billig at have

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2015

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Min far har en Hyundai i 20. Den er faktisk større en man regner med og er slet ikke særlig dyr. Den er behagelig at sidde i og kører langt på literen  og så har den en masse dejlige "ting" som aircondition mv.

Anmeld Citér

23. maj 2015

Carina:-)

Jeg har købt en Toyota Aygo til at de store unger kan låne.

Den bliver kørt uafbrudt i ,og ikke altid på den bedste måde men den kører perfekt :) Og har ikke brugt mere end alm slidrep. på den.Den har også aircon -dog ikke det bedste på markedet men til alm brug er det fint. 

Vægtafgift er 310 hvert ½ år . Og mener at have læst den efterhånden kan købes for 80.000 .

Anmeld Citér

23. maj 2015

2babygirls

MummiT skriver:

Ja, i forb. med at jeg forholdsvis snart begynder på at tage kørekort har min mor og jeg snakket om at købe en fælles bil som skal stå hos mig, men som hun også kan "booke" og bruge. (Og som vi også vil leje ud på gomore.dk når vi ikke selv bruger den)

Vi er enige om at det skal være en lille bil. Dog skal der være plads til en autostol. Der behøver ikke være plads til en barnevogn i baggagerummet, da vi har både en meget lille og en lidt større klapvogn. - Den lille kan være i selv en Panda, så den burde kunne være i de fleste biler

Har en VW up, og der har jeg mine to børn på 2 og 4 med i. Elsker den bil!

Anmeld Citér

23. maj 2015

August2015

Vi har en Chevrolet spark 1,2

den er vi vildt glade for. 

Billig og økonomisk og god at køre i ��������

Anmeld Citér

23. maj 2015

Mimic

MummiT skriver:

vi har en lille opel Corsa, vi elsker den lille bil.. det er en diesel så den er samtidig økonomisk

en lille 1,3 turbodiesel motor og mere er der ikke brug for

Anmeld Citér

23. maj 2015

Vivienne

Peugeot 107 eller Citroen c1 er også meget billige at køre i. 

Anmeld Citér

23. maj 2015

FrkC

Jeg købte sidste sommer en peugeot 208  En virkelig dejlig lille bil .. Jeg synes det er dejligt den er en tak større en Aygo, up osv.  og alligevel er den lille og nem at have med i byen  Men det er jo en smagssag  Den er både billig at køre i og billig at eje  

Anmeld Citér

23. maj 2015

B&J

2babygirls skriver:

Har en VW up, og der har jeg mine to børn på 2 og 4 med i. Elsker den bil!

Den har min søster også lige købt og den har mega gode anbefalinger og kender mange der har den 

Anmeld Citér

23. maj 2015

2babygirls

Den har min søster også lige købt og den har mega gode anbefalinger og kender mange der har den 

Det er også bare en dejlig bil.  Danmarks mest solgte mini bil

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.