Kan man gøre det forkert?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

366 visninger
2 svar
0 synes godt om
23. maj 2015

Anonym trådstarter

Jeg skulle tage min æl sprøjte Igår aftes og idag kommer frygten for om jeg nu også har gjort det rigtigt. Jeg skruede den op til jeg ikke kunne længere. Kan man stikke forkert? Det er sikkert dumt men jeg bliver sku nervøs alligevel 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2015

2til3

Nej hvis du har skruet den helt op, og trykket den i bund - så tror jeg næppe det kan være forkert. Så skal det være fordi du har stukket dig et mærkeligt sted, men nålen er så kort, at man ikke rigtig kan ramme forkert.. Bare tag det roligt (Selvom jeg godt kender følelsen af tvivl, fordi man vil gøre alt for at det skal være helt rigtigt!).

Anmeld Citér

23. maj 2015

Anonym trådstarter

2til3 skriver:

Nej hvis du har skruet den helt op, og trykket den i bund - så tror jeg næppe det kan være forkert. Så skal det være fordi du har stukket dig et mærkeligt sted, men nålen er så kort, at man ikke rigtig kan ramme forkert.. Bare tag det roligt (Selvom jeg godt kender følelsen af tvivl, fordi man vil gøre alt for at det skal være helt rigtigt!).

Okay tak nej jeg har stukket mig i maveskindet jamen det er frygteligt at have det sådan 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.