blærebetændelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.050 visninger
10 svar
0 synes godt om
23. maj 2015

Anonym trådstarter

Hej

jeg har fået af vide jeg har blærebetændelse, men sku ha haft menstruation for snart to uger siden, har haft ondt i underlivet, det stikker og prikker og det har jeg så fundet ud af er pga blærebetændelsen, for det føles ik som menstruation, og blodprøve viste ingen graviditet. 

Mit spørgsmål er bare om nogen af jer der har oplevet at jeres menstruation udeblev pga en blærebetændelse.

og ved I hvor længe der går før antibiotika virker? 

så irritende at en blærebetændelse skal komme i vejen for projekt baby lige pludselig.

sidste spørgsmål. nogen der har haft nyrebækkensinfektion og kan fortælle hvordan det føles.

tak, håber virkelig der nogen derude der kan hjælpe. føler mig så hjælpeløs, især når lægerne slet ik har forslået at tjek min urin efter to uger renden frem og tilbage, det eneste de tjekker er blodprøve for hcg og scanner om jeg er gravid, men hallo hvis den blir ved med at vise negativ så må de smerter ligesom skyldes noget andetm prøv dog med en urinprøve. irriterende man selv skal tænke for dem. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2015

heldyr

Jeg har prøvet at have nyrebækkensbetændelse flere gange, og det føles helt forfærdeligt!  

Man har som almindelig blærebetændelse plus feber, ondt i ryggen, så ekstremt at man nærmest ikke kan gå eller bevæge sig ordentligt  

De 3 gange jeg har prøvet det havde jeg også kvalme. 

Håber snart at du får det bedre

Anmeld Citér

23. maj 2015

Anonym trådstarter

heldyr skriver:

Jeg har prøvet at have nyrebækkensbetændelse flere gange, og det føles helt forfærdeligt!  

Man har som almindelig blærebetændelse plus feber, ondt i ryggen, så ekstremt at man nærmest ikke kan gå eller bevæge sig ordentligt  

De 3 gange jeg har prøvet det havde jeg også kvalme. 

Håber snart at du får det bedre

Tak for dit svar 

fik du taget blodprøver der viste du havde det. Og kan det være farligt?  

Anmeld Citér

23. maj 2015

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar
Anonym skriver:

Hej

jeg har fået af vide jeg har blærebetændelse, men sku ha haft menstruation for snart to uger siden, har haft ondt i underlivet, det stikker og prikker og det har jeg så fundet ud af er pga blærebetændelsen, for det føles ik som menstruation, og blodprøve viste ingen graviditet. 

Mit spørgsmål er bare om nogen af jer der har oplevet at jeres menstruation udeblev pga en blærebetændelse.

og ved I hvor længe der går før antibiotika virker? 

så irritende at en blærebetændelse skal komme i vejen for projekt baby lige pludselig.

sidste spørgsmål. nogen der har haft nyrebækkensinfektion og kan fortælle hvordan det føles.

tak, håber virkelig der nogen derude der kan hjælpe. føler mig så hjælpeløs, især når lægerne slet ik har forslået at tjek min urin efter to uger renden frem og tilbage, det eneste de tjekker er blodprøve for hcg og scanner om jeg er gravid, men hallo hvis den blir ved med at vise negativ så må de smerter ligesom skyldes noget andetm prøv dog med en urinprøve. irriterende man selv skal tænke for dem. 

Jeg er desværre en af dem, som ofte har blærebetændelse. Antibiotika plejer virke ret hurtigt - heldigvis. 

Det lyder underligt at de ikke tjekker din urin, da det er ret nemt. 

Jeg har dog aldrig oplevet, at det har haft indflydelse på min menses....

Anmeld Citér

23. maj 2015

EKAB

Profilbillede for EKAB

Du er ikke i tvivl hvis du har nyre bækken betændelse. Man har helt vanvittigt ondt hen over ryggen.

Jeg vil hellere føde ti børn end at opleve den smerte igen!

Anmeld Citér

23. maj 2015

heldyr

Anonym skriver:

Tak for dit svar 

fik du taget blodprøver der viste du havde det. Og kan det være farligt?  

Første gang gjorde jeg ja, blev faktisk hurtigt indlagt fordi de troede at noget var helt galt men en urinprøve og symptom beskrivelse har været nok de andre gange  

Anmeld Citér

23. maj 2015

Tranebaer

Har meget tit blærebetændelse. Pillerne plejer at virke hurtigt, 1 time efter den første pille.

Har også haft nyrebækkenbetændelse, det gør MEGET ondt i ryggen, nederst hvor nyrerne sidder. Langt værre end slemme menstruationssmerter, man kan næsten ikke gå.

Anmeld Citér

23. maj 2015

Anonym trådstarter

Tranebaer skriver:

Har meget tit blærebetændelse. Pillerne plejer at virke hurtigt, 1 time efter den første pille.

Har også haft nyrebækkenbetændelse, det gør MEGET ondt i ryggen, nederst hvor nyrerne sidder. Langt værre end slemme menstruationssmerter, man kan næsten ikke gå.

Ved nyrebækkenbetændelse var smerten der hver dag?

Anmeld Citér

23. maj 2015

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Ved nyrebækkenbetændelse var smerten der hver dag?

Og er det normalt at man er så træt når man får blærebetændelse.  Og trykken i hovedet? 

Anmeld Citér

23. maj 2015

Benjamins'mor

Nu prøver jeg ikke at blive gravid, men jeg havde flere gange blærebetændelse under min sidste graviditet og det var intet jeg mærkede til overhovedet, det var kun fordi de der prøver ved jordemoderen viste det. 

Har haft blærebetændelse 1 gang udenfor graviditet og der udeblev min mens ikke. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.