Zymelin - hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

700 visninger
8 svar
2 synes godt om
22. maj 2015

Anonym trådstarter

Hej Piger,

Hertil aften havde jeg en stor prop i øret og tænkte "jeg tager, da bare lige lidt næsespray" .. Lige efter kom jeg i tanke om, at der var et eller andet med zymelin og ganske rigtigt! 

Der står på nogle af siderne at man i værste fald kan abortere, og det ved vi alle, hvordan påvirker en! Tror I at jeg skal ringe til lægen tirsdag? 

Er virkelig bange og nervøs for om det nu påvirker fosteret. Er 8+2.

Nogen, der har prøver lignende?

- En skræmt kvinde (fortsat med prop i øret!)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2015

Mom2012

Du må gerne bruge zymelin. Jeg har haft bihulebetændelse i min graviditet og lægen gav grønt lys for zymelin. Jeg blev møg forkølet igen senere og brugte den igen og undgik bihulebetændelse og penicillin. Jeg er nu 36+6 med en meget livlig baby��

Anmeld Citér

23. maj 2015

Anonym trådstarter

Mom2012 skriver:

Du må gerne bruge zymelin. Jeg har haft bihulebetændelse i min graviditet og lægen gav grønt lys for zymelin. Jeg blev møg forkølet igen senere og brugte den igen og undgik bihulebetændelse og penicillin. Jeg er nu 36+6 med en meget livlig baby��

Tusind tak for svar ☺️

Anmeld Citér

23. maj 2015

Fremad

næse spray kan give blodpropper i navlestrengen samt indsnævring.. det er derfor de stærkt fraråder det.. me der er nok nogle læger der siger go alligevel..... jeg ville bruuge lidt salt vand

Anmeld Citér

23. maj 2015

MorTil4<3

Jeg er på zymelin netop nu! 

for er der en ting jeg ikke kan klare! så er det ikke at kan få luft! og med tvillinger i maven skal jeg bare kunne trække vejret, så zymelin bliver der brugt når det lukker fuldkommen til, og det er ok siger min læge. 

jeg er 29+1 som sagt med twinz  

Anmeld Citér

23. maj 2015

Anonym trådstarter

SnartMorTil>4 skriver:

Jeg er på zymelin netop nu! 

for er der en ting jeg ikke kan klare! så er det ikke at kan få luft! og med tvillinger i maven skal jeg bare kunne trække vejret, så zymelin bliver der brugt når det lukker fuldkommen til, og det er ok siger min læge. 

jeg er 29+1 som sagt med twinz  

Er ked af at høre, at du er helt lukket, men er glad for at høre, at jeg ikke har gjort noget helt forfærdeligt. 

Man bliver lidt ængstelig, når det er første gang og man lige skal lære "do's" and "dont's"

Tak for svar! 

Anmeld Citér

23. maj 2015

Anonym trådstarter

Hvor er der desuden dejligt for jer, at I er så langt! Glæder mig godt nok til bare at være på den anden side af uge 12. Synes tiden snegler sig afsted! 

Anmeld Citér

23. maj 2015

stinemavepine

Man kan jo også få næsespray, som bare er en saltvandsblanding. Måske du skal starte med den...?

Anmeld Citér

23. maj 2015

Anonym trådstarter

stinemavepine skriver:

Man kan jo også få næsespray, som bare er en saltvandsblanding. Måske du skal starte med den...?

Jeg kunne heller ikke finde på at bruge det igen!

Ville bare lige sikre mig at jeg ikke havde gjort skade ved at bruge det en enkelt gang - ved et uheld  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.