Hvem skal sørge for sommertøj?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.248 visninger
8 svar
5 synes godt om
22. maj 2015

Anonym trådstarter

Ja, jeg betaler bidrag til min ex hver måned fordi han har vores søn 9/5. 

nu er det jo sommer og jeg er så heldig at være blevet inviteret på ferie af min søster. 

som det er nu, sørger min ex jo for tøj osv til vores søn da han har bopæl og får bidrag af mig.  men hvad med når vi skal på ferie? skal jeg selv sørge for tøj/badetøj/etc eller kan jeg Tillade mig at forlange/spørge min ex om tøj til ferie? 

jeg har ikke rigtig noget sommertøj, og har kun tøj herhjemme til 5 dage, som jeg løbende får af min ex ved behov. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2015

TNBC

Anonym skriver:

nu er det jo sommer og jeg er så heldig at være blevet inviteret på ferie af min søster. 

som det er nu, sørger min ex jo for tøj osv til vores søn da han har bopæl og får bidrag af mig.  men hvad med når vi skal på ferie? skal jeg selv sørge for tøj/badetøj/etc eller kan jeg Tillade mig at forlange/spørge min ex om tøj til ferie? 

jeg har ikke rigtig noget sommertøj, og har kun tøj herhjemme til 5 dage, som jeg løbende får af min ex ved behov. 

Jamen han skal jo have sommertøj, sko, badetøj om han skal på ferie eller ej, så mon ikke din ex sørger for at han hvad han skal bruge over sommeren, som han gør resten af året. Knægte n kan jo ikke løbe rundt i vintertøj hele sommeren

Anmeld Citér

22. maj 2015

Mettefpigen

Han skal sørge for tøj ☺ 

Anmeld Citér

23. maj 2015

Anonym trådstarter

Mettefpigen skriver:

Han skal sørge for tøj ☺ 

Okay, tak fir svar

Anmeld Citér

23. maj 2015

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

Jamen han skal jo have sommertøj, sko, badetøj om han skal på ferie eller ej, så mon ikke din ex sørger for at han hvad han skal bruge over sommeren, som han gør resten af året. Knægte n kan jo ikke løbe rundt i vintertøj hele sommeren

Ja det tænker jeg også, tak for svar. 

Anmeld Citér

23. maj 2015

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Anonym skriver:

Herhjemme har min eks vores søn boende og jeg har ham hveranden weekend og betaler børnepenge til ham, alligevel har vi tøj liggende til ham så det eneste han har med fra sin far er det tøj han skal have på når han skal hjem...

Anmeld Citér

23. maj 2015

Anonym trådstarter

Ms.Sunshine skriver:

Herhjemme har min eks vores søn boende og jeg har ham hveranden weekend og betaler børnepenge til ham, alligevel har vi tøj liggende til ham så det eneste han har med fra sin far er det tøj han skal have på når han skal hjem...

Okay. Det er ikke sådan vi kører det her  

jeg har ikke penge til både at skulle betale bidrag og samtidig selv sørge for tøj og sko. Er på su 

Anmeld Citér

23. maj 2015

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Anonym skriver:

Okay. Det er ikke sådan vi kører det her  

jeg har ikke penge til både at skulle betale bidrag og samtidig selv sørge for tøj og sko. Er på su 

Ja okay... jeg har også tænkt på at høre om mit beløb kan sættes ned/droppes når nu vi betaler for alt selv... 

Jeg ved så bare ikke helt hvor...

Anmeld Citér

23. maj 2015

alenemor42

Ms.Sunshine skriver:

Ja okay... jeg har også tænkt på at høre om mit beløb kan sættes ned/droppes når nu vi betaler for alt selv... 

Jeg ved så bare ikke helt hvor...

Hvis man spørger statsforvaltningen så er reglerne sådan at dit barns far skal sørge for alt tøj osv. Når du betaler børnebidrag. Din ex skal sørge for at dit barn har passende tøj med til samvær.

Sig det til din ex at han skal sørge for det eller kontakt statsforvaltningen 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.