er der mon en reel chance?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

778 visninger
10 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
22. maj 2015

Anonym trådstarter

Hjææælp ... Mine brystvorter er SÅ ømme. Det er som om det konstant stikker i dem.  jeg har mens agtig murren i underlivet, og andet der skriger graviditet!

Hvis jeg er gravid er jeg kun 3+1

Er der overhovedet en reel chance for at der er noget hvis en meget følsom graviditetstest (5 mIU/ml)  har vist negativ på nuværende tidspunkt? 

(Det er DUMT at teste så meget før tid.. I know) 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2015

MMOGM

Prøv evt med en valmed  testede fint positiv 3+2 med valmed og tror også den havde været positiv 3+1 

krydser for dig 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

22. maj 2015

Anonym trådstarter

MMOGM skriver:

Prøv evt med en valmed  testede fint positiv 3+2 med valmed og tror også den havde været positiv 3+1 

krydser for dig 

Wow den er fin. Jeg tror jeg prøver i morgen. 

Jeg tidligst testet positivt 3+4..

Anmeld Citér

22. maj 2015

MMOGM

Anonym skriver:

Wow den er fin. Jeg tror jeg prøver i morgen. 

Jeg tidligst testet positivt 3+4..

Ja og så prøv med valmed, de burde være MEGET følsomme. 

Jeg testede også på en hs strimmeltest, og den var næsten helt negativ  så min erfaring med valmed er god 

men med min datter testede jeg først positiv 4+0 med en MEGET svag streg. Så håbet er ikke ude, hvis din test er negativ imorgen 

Anmeld Citér

22. maj 2015

Anonym trådstarter

MMOGM skriver:

Ja og så prøv med valmed, de burde være MEGET følsomme. 

Jeg testede også på en hs strimmeltest, og den var næsten helt negativ  så min erfaring med valmed er god 

men med min datter testede jeg først positiv 4+0 med en MEGET svag streg. Så håbet er ikke ude, hvis din test er negativ imorgen 

Tak for dine beroligende ord 

Jeg må slå lidt koldt vand i blodet.. Det er svært når man ønsker noget så inderligt 

Anmeld Citér

22. maj 2015

MMOGM

Anonym skriver:

Tak for dine beroligende ord 

Jeg må slå lidt koldt vand i blodet.. Det er svært når man ønsker noget så inderligt 

Så lidt da 

men ja, det er forfærdeligt når man ønsket noget så brændende. Håber det er jeres tur  hvis du vil må du gerne give Update 

Anmeld Citér

22. maj 2015

Anonym trådstarter

MMOGM skriver:

Så lidt da 

men ja, det er forfærdeligt når man ønsket noget så brændende. Håber det er jeres tur  hvis du vil må du gerne give Update 

Det kan du tro 

Anmeld Citér

23. maj 2015

Anonym trådstarter

MMOGM skriver:

Så lidt da 

Øv, jeg er sikker på at den var negativ. Måske en skygge, som jeg ikke engang kunne tage billiede af.. 

Mine bryster gør stadig ondt.. Og der er stadig 5 dage til mens (IKKE!) skal komme.  

Anmeld Citér

23. maj 2015

MMOGM

Anonym skriver:

Øv, jeg er sikker på at den var negativ. Måske en skygge, som jeg ikke engang kunne tage billiede af.. 

Mine bryster gør stadig ondt.. Og der er stadig 5 dage til mens (IKKE!) skal komme.  

Prøv at skil testen ad og send billede 

Anmeld Citér

23. maj 2015

Anonym trådstarter

MMOGM skriver:

Prøv at skil testen ad og send billede 

Den er røget ud 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.