Hvad ville I mene....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

422 visninger
5 svar
9 synes godt om
22. maj 2015

EAF

.. der var en rimelig pris at betale for at få en til at komme og gå med ens hund en time ad gangen - en eller to gange om dagen?

Spørger da jeg overvejer en hundepasser nu hvor jeg begynder som dagplejer til juli og ikke kan gå med hende selv, imens børnene er her og hun skal være i hundegård. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2015

Hvornårerdetos

Altså jeg gik engang med en hund gratis men det var fordi jeg alligevel skulle ud med min hund, så på den måde kunne jeg ikke tillade mig at tage penge synes jeg... Men måske 50kr for en time? Svært at svare på synes jeg  

Anmeld Citér

22. maj 2015

SandraXOXO

100 kr.  

Anmeld Citér

22. maj 2015

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Min datter på 11 går med naboens hund for 20kr i timen. Hun ville gøre det gratis hvis naboen tilladte det, naboen insistere at hun tager imod mønten. Hun elsker hunde. 

Anmeld Citér

22. maj 2015

sne190810

Jeg gik med alle kvarterets hunde, dengang jeg var barn - helt gratis. 

En veninde og jeg ELSKEDE det og kunne være ude i flere timer. Jeg forventede ingenting, da jeg mere følte at hundeejerne gjorde mig en tjeneste, ved at berige min dag med en gåtur med deres hund :-P 

så evt prøv at Hænge e seddel op i den lokale brugs, nogle ældre mennesker eller børn, ville måske finde det hyggeligt. 

Anmeld Citér

22. maj 2015

PernilleogLouis

Jeg gir min 50 kr pr tur 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.