negativ test dagen efter positiv test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.005 visninger
8 svar
0 synes godt om
22. maj 2015

charlie87

For 2 dage siden fik jeg positiv test inden for tid, men i går var den negativ. Til gengæld er det taget til med kvalme og hovedpine trods negativ test både i går og idag. Andre der har oplevet få en negativ test efter en positiv?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2015

Tøs85

charlie87 skriver:

For 2 dage siden fik jeg positiv test inden for tid, men i går var den negativ. Til gengæld er det taget til med kvalme og hovedpine trods negativ test både i går og idag. Andre der har oplevet få en negativ test efter en positiv?

Kan det være fordi du tog den positive om morgenen og den negative ikke var morgenurin?? 

Anmeld Citér

22. maj 2015

charlie87

Tøs85 skriver:

Kan det være fordi du tog den positive om morgenen og den negative ikke var morgenurin?? 

Den positive test var ved middagstid og med en test fra billig-teste. Prøvede så igen at tage en test i går eftemiddag med en valmed-test, som så var negativ.

Anmeld Citér

22. maj 2015

Os&lilledig

charlie87 skriver:

Den positive test var ved middagstid og med en test fra billig-teste. Prøvede så igen at tage en test i går eftemiddag med en valmed-test, som så var negativ.

Har du fået hormon/fertilitets behandling? 

Anmeld Citér

22. maj 2015

charlie87

Os&lilledig skriver:

Har du fået hormon/fertilitets behandling? 

nej det har jeg ikke, vi har kun prøvet et par måneder

Anmeld Citér

22. maj 2015

xStinepigen

charlie87 skriver:

nej det har jeg ikke, vi har kun prøvet et par måneder

Har du brugt forskellige mærker ? 

Anmeld Citér

22. maj 2015

charlie87

xStinepigen skriver:

Har du brugt forskellige mærker ? 

Jeg har brugt valmed og så fra billig-teste

Anmeld Citér

22. maj 2015

xStinepigen

charlie87 skriver:

Jeg har brugt valmed og så fra billig-teste

For det samme skete for mig. Valmed er mere følsom end de fleste andre. Jeg testede med andet mærke dagen efter, og den var negativ. Men den blev positiv senere

Anmeld Citér

22. maj 2015

Johannesen2013

Kan ske du har drukket mere væske op til den negative test, så urinen ikke er så koncentreret. Derudover skal du huske, at du ikke må tisse op til 4 timer før du tager testen :-) Hvis du er i tvivl, så prøv en digital test, de kan købes på apoteket

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.