Kan en skyggestreg ses i negativ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.803 visninger
12 svar
2 synes godt om
21. maj 2015

Anonym trådstarter

Ja som overskriften siger, kan en skyggestreg lyse kraftigt i negativ?

jeg er gravid  men tog en test sidste måned også, som var negativ. Havde gemt den, så så jeg pakken den anden dag og ville smide ud. Men kiggede lige hurtigt på testen hvor der så er en streg? Kan bare ikke tyde om det er skygge eller. Så i teorien kan jeg jo være meget længere henne eller? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2015

Anonym trådstarter

Er der ikke nogen der har et billede af skyggestreg i negativ jeg måske kan sammenligne med?

Anmeld Citér

22. maj 2015

April mor

En skyggestreg kan ikke ses i negativ (: ellers så Google " skyggestreg i negativ " (:

Anmeld Citér

22. maj 2015

Anonym trådstarter

April mor skriver:

En skyggestreg kan ikke ses i negativ (: ellers så Google " skyggestreg i negativ " (:

Hvad med det her billede så? Er det så helt sikkert en rigtig streg? 

Tænker i forhold til det med 2 teste. De er positive 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

22. maj 2015

April mor

Anonym skriver:

Prøv lige at tage et billede uden negativ ind, kan ane en streg men kan ik helt se det da det er et lille billede med farve (:

Anmeld Citér

22. maj 2015

MMOGM

Anonym skriver:

En skyggestreg kan ikke ses i negativ  stort tillykke 

Anmeld Citér

22. maj 2015

Anonym trådstarter

Problemet er bare som sagt, at testen nok er en måned gammel før jeg tog det her billede 

så det er derfor jeg tænker skyggestreg. Men hvis det er en reel streg, er jeg jo 4 uger længere henne? Men blødte lidt mellem den test, og dem jeg har taget for kogle uger siden 

her er et billede uden negativ

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

22. maj 2015

JH12

Altså nu er jeg en af dem som har testet tidligere end 4+0 og der var mine test først positive efter tid også en - to timer efter.. Og jeg har været gravid de gange... 

MEN jeg vil sige du skal tage en test igen, bare for at se hvor hurtigt streg nummer 2 kommer. For hvis den har ligget en måned er det ikke til at vide.. 

Anmeld Citér

22. maj 2015

SandraXOXO

Hvis den har ligget en måned kan den jo godt vise falsk resultat. Jeg ville ta en ny, man kan ikke regne med en gammel test. 

Anmeld Citér

22. maj 2015

Anonym trådstarter

Jeg HAR taget en test efterfølgende. 2 faktisk. Som er i det første opslag 

de er taget den 10. Maj, og begge to positive indenfor tid. Men kom til at kigge på den gamle test fordi jeg ville smide den ud, og blev i tvivl om hvorvidt den kunne være positiv, så jeg er 10 uger henne istedet for 6 uger  håber jeg gav mere mening nu 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.