Hvordan bliver man ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

528 visninger
9 svar
2 synes godt om
21. maj 2015

*Agnete*

Jeg er uddannet social og sundhedsassistent men er der nogle der ved hvordan man så bliver læge sekræter ? :-)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2015

HVPigen

*Agnete* skriver:

Jeg er uddannet social og sundhedsassistent men er der nogle der ved hvordan man så bliver læge sekræter ? :-)

Tænker du skal have en kontor uddannelse?  

Anmeld Citér

21. maj 2015

Rockertand

*Agnete* skriver:

Du skal have en læreplads (hvilket er mere end svært at få), og så skal du altså have styr på stavemåder og tegnsætning, det er ikke godt nok at være gennemsnitlig.

Anmeld Citér

21. maj 2015

Loa

Du skal søge når der kommer opslag fra den region/det hospital du ønsker, og så tage den derfra. Du vil så måske bare få tre måneders merit pga din uddannelse.

Men du skal ind/igang samme vej som alle

Anmeld Citér

21. maj 2015

Hvornårerdetos

Rockertand skriver:

Du skal have en læreplads (hvilket er mere end svært at få), og så skal du altså have styr på stavemåder og tegnsætning, det er ikke godt nok at være gennemsnitlig.

Det var lidt strengt at hentyde til, at trådstarter ikke staver og bruger tegnsætning godt nok.

Anmeld Citér

21. maj 2015

Sujan

Jeg er på lægesekretæruddannelsen:-)

ring evt. til HRU i den region du vil søge. De er meget hjælpsomme. De kan sige præcis hvad du skal bruge udover det du har. Jeg stod med en bankuddannelse og kom ind. 

Jeg tog først latin kursus samt blindskrift efter jeg var kommet ind.

Anmeld Citér

21. maj 2015

SandraXOXO

Hvornårerdetos skriver:

Det var lidt strengt at hentyde til, at trådstarter ikke staver og bruger tegnsætning godt nok.

Det er jo fakta at det er noget man skal have tjek på.  Meen mon ikke de fleste skriver pænere i professionelt øjemed end de gør på en chatside? Jeg gør ihvertfald 

Anmeld Citér

21. maj 2015

Valle81

Hvornårerdetos skriver:

Jeg synes nu egentlig, at det er meget fair at kommentere på det.

F.eks. staves lægesekretær i et ord, og stavning er alfa omega, når man i nogle lægesekretærstillinger skriver fra morgen til aften.

Anmeld Citér

21. maj 2015

Hvornårerdetos

Valle81 skriver:

Jeg synes nu egentlig, at det er meget fair at kommentere på det.

F.eks. staves lægesekretær i et ord, og stavning er alfa omega, når man i nogle lægesekretærstillinger skriver fra morgen til aften.

Jo det er helt fint at kommentere på det men der er mange måder at sige ting på  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.