Gad vide om...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

772 visninger
6 svar
0 synes godt om
21. maj 2015

Shiaz

...der er andre her på baby der har oplevet at de fryser helt vildt i starten af en graviditet? 

Jeg pissefryser! Hele tiden. Jeg tager mere og mere tøj på, futter og tæppe, men alligevel fryser jeg. Jeg sover med to dyner om natten og fryser alligevel. Mine hænder er virkelig kolde... Hmm..  

Det er lidt mystisk, for det er præcis det samme jg oplevede i første graviditet: de første symptomer var halsbrand og at jeg frøs hele tiden! Og det fortsatte i et par måneder (bortset fra halsbranden der fortsatte hele graviditeten

Andre der har prøvet det? Eller er det bare min krop der er skør? 

Jeg synes ikke jeg har hørt om det før ifm graviditet - mon det bare er fordi der sker så meget i kroppen? Stofskiftet der ændres, osv osv..?

Ingen bekymring herfra - bare undren

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2015

Os&lilledig

Shiaz skriver:

...der er andre her på baby der har oplevet at de fryser helt vildt i starten af en graviditet? 

Jeg pissefryser! Hele tiden. Jeg tager mere og mere tøj på, futter og tæppe, men alligevel fryser jeg. Jeg sover med to dyner om natten og fryser alligevel. Mine hænder er virkelig kolde... Hmm..  

Det er lidt mystisk, for det er præcis det samme jg oplevede i første graviditet: de første symptomer var halsbrand og at jeg frøs hele tiden! Og det fortsatte i et par måneder (bortset fra halsbranden der fortsatte hele graviditeten

Jeg synes ikke jeg har hørt om det før ifm graviditet - mon det bare er fordi der sker så meget i kroppen? Stofskiftet der ændres, osv osv..?

Jeg er 11+1 Idag og fryser KONSTANT!!! Jeg var sikker på at være gravid inden testen var positiv fordi jeg frøs hele tiden.

men bare rolig det er ganske normalt

Anmeld Citér

21. maj 2015

Rockertand

Shiaz skriver:

Ja, jeg prøvede det i nogle dage i starten af min første graviditet, lå i sengen med fleecetøj og 2 par strømper og 2 dyner og rystede som et espeløv - og jeg var altså ikke syg, det gik dog hurtigt over igen.

Anmeld Citér

21. maj 2015

Christine

Shiaz skriver:

Ja! havde det på præcis samme måde med 1. Og 3. barn i maven! Jeg spurgte min læge sidst, om det er noget hun ofte hører. Hun sagde hun ikke kender til at det skulle være en kendt graviditetgene, men har hørt det fra andre og det var 100% pga graviditet for mig. 

Med nummer 1 varede det hele graviditeten, med nummer 3 gik det over efter de første tre måneder 

Det er forfærdeligt at fryse konstant, håber du får varmen snart 

Anmeld Citér

21. maj 2015

Emisoph

Jep, det samme her! Nu var jeg selvfølgelig også ny-gravid i vinterperioden, men jeg kan normalt klare vinter og kulde som en anden viking, bare ikke dén vinter! Vinteren efter var jeg tilbage til viking-mode 

Anmeld Citér

22. maj 2015

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Hehe jeg havde det stik modsat. Jeg havde svedetur på arbejdet. Nej hvor jeg svedte. I oktober måned men det rendte bare af mig.

på med de bedste lag tøj du kan finde og nyd hvis du kan finde lidt tid i sofaen med dyne på

Anmeld Citér

22. maj 2015

Milas14

Ja det oplevede jeg osse i starten..

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.