har i stoppet rygning ved pb?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

576 visninger
8 svar
3 synes godt om
21. maj 2015

Anonym trådstarter

Røg i stadig da i gik igang med pb eller stoppede i ved de gyldne streger? På forhånd tak 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2015

Blop2

Jeg var næsten 6 måneder henne før jeg fuldstændig fik kvittet smøgerne. Har så heller ikke røget siden 4 år siden til oktober;o)

Anmeld Citér

22. maj 2015

JH12

Mandens krav herhjemme var at jeg 110 procent havde kvittet smøgerne inden han overhovedet ville overveje en graviditet.. 

Jeg stoppet 10.10.10, og Juli 2011 gik vi i gang med projekt baby  

Anmeld Citér

22. maj 2015

FruStolpe

Anonym skriver:

Røg i stadig da i gik igang med pb eller stoppede i ved de gyldne streger? På forhånd tak 

Min mand havde en hel klar holdning til min rygning. Han ville ikke have børn med en ryger.

Så jeg stoppede med at ryge da han fortalte at nu var han klar til at lave baby. Det  var i december ´09 

Anmeld Citér

22. maj 2015

Stabel

Anonym skriver:

Da vi havde været ved lægen og fået en henvisning til fertilitetbehandling, satte jeg en dato for hvornår jeg ville stoppe. 

Jeg stoppede få dage før vi var til første samtale på klinikken 17/4-14. 

Hvis jeg var blevet øko-gravid ville jeg have stoppet ved de to gyldne streger 

Anmeld Citér

22. maj 2015

Anna2706

Jeg røg under pb MEN stoppede samme dag som jeg testede positiv :-D 

Anmeld Citér

22. maj 2015

Spiloppi

Jeg er i fuld gang med pb, er 2+5 i dag hvis den er der og jeg ryger altså stadig og drikker en bajer i ny og næ alligevel! Stopper selvfølgelig helt med begge dele den dag de to streger kommer, men hold kæft hvor skal man også have lov at nyde livet lidt indtil det hele blir så kedeligt tænk hvis der gik hundrede år før miraklet sker! Slap du bare lidt af er min holdning held og lykke!! 

Anmeld Citér

22. maj 2015

Hertz

Jeg har røget i begge mine graviditeter har dog skåret ned på forbruget mens de var i maven. 

Anmeld Citér

22. maj 2015

Anonym trådstarter

Nåå ok jeg kan da se der er lidt forskelligheder mht. At stoppe rygning inden m.m. :-) 

Jeg selv ryger stadig det jeg plejer men den dag stregner viser sig stopper jeg prompte og så lever livet uden smøgerne...

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.